شزنی: باخت به مکزیک پایان رویای صعود است

شزنی ادامه داد:جام جهانی هدف شماره یک هر بازیکنی است. من شک دارم که رویای ما قهرمانی باشد، اما ارزش داشتن این رویا را دارد. باید برای خودم بگویم که مطمئن نیستم در بازی مقابل در دروازه باشم. مکزیک چون دروازه بان های سطح بالایی در تیم داریم بازی اول همیشه برای حفظ موقعیت در گروه بسیار مهم است و می تواند فضای خوبی را در تیم ایجاد کند پیروزی می تواند به معنای حضور در مرحله یک هشتم نهایی و شکست دادن پایان باشد. آن رویا “شاید بعد از بازی اول اتفاقات متفاوتی بیفتد، اما واقعیت را نمی توان نادیده گرفت.”


سرویس خبر شماره: 1854501
29 نوامبر 1401 @ 17:51 |
3.3 هزار |

0نقطه نظر

مکزیکی ها باتجربه ترند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی لهستان در جام جهانی با مکزیک، آرژانتین و عربستان هم گروه است و روز سه شنبه در اولین بازی به مصاف مکزیک می رود. این دیدار برای لهستان حیاتی است و کسب یک نتیجه خوب راه را برای صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی هموار می کند.

دروازه بان لهستانی وویچک شچانی در کنفرانس خبری خود گفت:“من ترجیح می دادم جام جهانی در کشور دیگری به جای قطر برگزار شود. با این حال، من اکنون اینجا هستم و باید بازی کنم، بنابراین واقعاً نمی خواستم آن را تحریم کنم. فکر می کنم مردم به خوبی از همه چیز مطلع هستند. از سوی دیگر همه می خواهند جام جهانی را بازی کنند.

شزنی در مورد قدرت مکزیک گفت:“این تیم شبیه لهستان است و به عنوان یک رقیب برابر دیده می شود. از نظر تاریخی آنها تجربه بهتری نسبت به لهستان در جام جهانی دارند و همیشه از مرحله گروهی صعود کرده اند. امیدوارم ما تیم برنده باشیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

دروازه بان تیم ملی لهستان پیروزی در اولین بازی مقابل مکزیک را در راه صعود به دور بعدی جام جهانی بسیار مهم می داند.

شزنی: باخت به مکزیک پایان رویای صعود است