شفاف سازی درباره جدایی به سبک بنزما؛ چه پیامی به هواداران رئال بدهم؟ / در اینترنت زیاد حرف می زنند!



کریم بنزما از تایید اینکه فصل آینده کجا بازی خواهد کرد خودداری کرده است اما شایعات زیادی مبنی بر پیوستن او به الاتحاد عربستان سعودی با مبلغی هنگفت وجود دارد.

نشریه اسپانیایی ‘AS’ ادعا می کند که بنزما پیشنهادی برای امضای یک قرارداد دو ساله معاف از مالیات دارد که می تواند 100 میلیون یورو در هر فصل به دست آورد. و همچنین گزارش دادند که او با هم تیمی سابق کریستیانو رونالدو در مورد شرایط زندگی در این کشور خلیج فارس و همچنین سطح لیگ صحبت کرده است. حتی گفته می شد که این بازیکن 35 ساله روز پنجشنبه در کنفرانس مطبوعاتی خود از برنابئو جدایی قریب الوقوع خود را اعلام خواهد کرد.

با این حال، ملی پوش فرانسوی هیچ اطلاعات دقیقی از آینده خود ارائه نکرد و حتی اشاره کرد که ممکن است به رابطه عاشقانه 14 ساله خود با رئال ادامه دهد. بنزما در مراسم مارکا لیندا و برنده جایزه معتبر گفت: رئال را ترک کنم یا بمانم؟ من الان اینجا هستم، شنبه بازی داریم.» وی افزود: صحبت با هواداران رئال مادرید؟ در مورد چه چیزی صحبت کنم؟ اگر الان در مادرید هستم، چرا باید در مورد آینده صحبت کنم؟ اینترنت چیزهای زیادی می گوید. واقعیت در اینترنت نیست.

برنده توپ طلای 2022 عشق خود را به رئال و هواداران این باشگاه ابراز کرد و گفت: من به دوران حرفه ای خود بسیار افتخار می کنم. یادم می آید زمانی که با رئال مادرید قرارداد بستم، پسری 21 ساله بودم. من فقط فکر می کردم دارم سرگرم می شوم و جام ها را می برم و در نهایت می بینم که با رئال مادرید بردهای زیادی کسب کرده ام.

من بچه بودم و آرزو داشتم روزی برای رئال مادرید بازی کنم. هیچ باشگاهی مانند رئال مادرید وجود ندارد که در سانتیاگو برنابئو بازی کند که بهترین بازیکنان در آن بازی کرده اند. این بهترین باشگاه تاریخ است. می دانم که هواداران رئال مادرید چقدر مرا دوست دارند. برای من بسیار ارزشمند است. احساس می کنم هر بار که در زمین بازی هستم، تمام تلاشم را برای آنها انجام می دهم. پیامی برای هواداران؟ یک، دو، سه، هالا مادرید.”

اگر بنزما در تابستان امسال جدا شود، به عنوان دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید، باشگاه را ترک خواهد کرد. تنها رونالدو (450) بیشتر از بنزما (353) گل زده است. و بنزما که 24 جام مهم را با رئال به دست آورده، پنجمین بازیکنی است که بیشترین بازی را برای این باشگاه انجام داده است.

این مقالات را نیز بخوانید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی