شمارش معکوس برای اهالی پرسپولیس با خبرهای خوب از ستاره جدید

حالا با شروع تمرینات پرسپولیس، شیخ دیابته نیز در اختیار کادر فنی پرسپولیس قرار گرفته و اولین تمرین گروهی را با یحیی گل محمدی پشت سر گذاشته است. مهاجم مالی پرسپولیس که امیدوار است روزهای ابتدایی حضورش در استقلال را این بار در تیم ارتش سرخ دنبال کند، به آمادگی مطلوب بسیار نزدیک است و بعید نیست یکی از مهره های اصلی این تیم لقب بگیرد. تیم زمانی که لیگ از سر گرفته شود.

شیخ دیابته که از ابتدای فصل نقل و انتقالات یکی از گزینه های احتمالی این تیم محسوب می شد، سرانجام به عنوان آخرین خرید خود پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد.

بازیکنان پرسپولیس که از جذب یورگن لوکادیا در آن زمان شیخ دیاباته غافلگیر و سرمست شده بودند و این زوج را لوکادیاباته خطاب کرده بودند، اکنون برای تمرین و مشخص شدن حضورشان و از سرگیری فصل روز شماری می کنند. آیا این زوج می توانند کار خاصی انجام دهند؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مهاجم سابق استقلال که رکورد آقای گلی در لیگ برتر ایران را نیز در اختیار دارد، با توجه به اینکه دیرباز در این تیم حضور داشت و از نظر بدنی و هماهنگی با سایر بازیکنان فاصله زیادی داشت، تصمیم حرفه ای گرفت تا مرخصی بگیرد. لیگ استفاده نکرد و با حضور در تهران و همراهی مربی بدنسازی به دنبال کارهای تخصصی رفت.

در شرایطی که پرسپولیس در این فصل با جذب یورگن لوکادیا توانست بزرگترین نقطه ضعف خود در خط حمله را پوشش دهد و این مهاجم ایرلندی با 4 گل شروعی رویایی داشت، حالا دیگر مهاجم خارجی خود را رونمایی می کند.