شمارش معکوس شروع شده است؛ آیا بمب نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس در لیگ خاص است؟

پرسپولیس نسخه 22

شمارش معکوس شروع شده است؛  آیا بمب نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس در لیگ خاص است؟

چهره های جدید خاطرات قدیمی را به یاد می آورند

سروش رفیعی چهره دوست داشتنی هواداران بار دیگر به تیمش بازگشته تا با دریبل و پاس گل از موانع پیش روی قهرمانی عبور کند و به این ترتیب سعید صادقی را دستیار بزرگی در کنار خود خواهد دید. بمب نقل و انتقالات فصل انتظارات را بالا برده است و هیچ عملکردی جز انفجار حریفان هواداران را راضی نخواهد کرد. محمدمهدی احمدی جوان که در تمرینات شنیده می شد می تواند یکی دیگر از بازیکنان اصلی باشد تا یحیی گل محمدی با یک پدیده جوان در کنار ستاره های جذاب هواداران را شگفت زده کند.

یکی از جذابیت های شروع فصل، دیدن بازیکنان جدید با پیراهن تیم جدید است. کنجکاوی برای دانستن اینکه در تصویر جدید قرار است چه کاری انجام دهند. اینها همان بازیکنانی هستند که دل سرمربی را به دست آوردند که آنها را جذب کند یا نه. استقلال و به خصوص پرسپولیس در این فصل با ترکیب های اصلاح شده وارد زمین خواهند شد و این تعداد هم امید و هم استرس هواداران را افزایش می دهد. کدام یک از این بازیکنان ابتدا سکوها را غافلگیر خواهند کرد؟

در استقلال باید منتظر چهره های جدید در فاز هجومی باشیم و احتمالا در فاز دفاعی تغییرات زیادی رخ نخواهد داد. سجاد شهبازاده یکی از بازیکنانی است که احتمالا در هفته اول در ترکیب اصلی بازی می کند. بازیکنی که برای تجدید خاطرات خوب و بهتر شدن آن به استقلال آمده و با عبور از پیشنهاد پرسپولیس محبوبیت خاصی در بین هواداران پیدا کرد. در بین کاندیداهای عنوان آقای گلی، قرار است سجاد شهباززاده هم حضور داشته باشد و این نمایش انتظارات را از او بالا برده است. استقلال فصل گذشته برخلاف فاز دفاعی با یک ضعف کوچک در فاز تهاجمی ظاهر شد و سجاد شهباززاده برای رفع این ضعف دعوت شد.

لیست بازیکنان تازه وارد پرسپولیس خیلی طولانی تر است. از داخل دروازه تا قبل از رسیدن به خط حمله! جایی که هنوز هم همه را نگران می کند زیرا بزرگترین جای خالی تیم یحیی گل محمدی است. علیرضا بیرانوند آمده است تا کلین شیت را به تیم پرسپولیس برگرداند و همه منتظرند ببینند آیا این کار مثل روزهای قبل از رفتنش برایش راحت است یا نه. نتایج بازی های تدارکاتی هواداران را کمی نگران کرده است و بزرگترین وظیفه بیرانوند در بازی اول رفع این نگرانی است. البته او باید این کار را با چهره های جدید دیگری مانند دانیال اسماعیلی فر و گیورگی گلسیانی انجام دهد. مرتضی پورعلیگنجی نیز به دلیل محرومیت قدیمی از زمین خارج است و به همین دلیل احتمالا بیشترین فاصله دریافت کارت قرمز تا محرومیت را به ثبت رسانده است.

چهره جذاب دیگری که احتمالاً فصل را با حضور در فهرست اصلی آغاز می کند، کسی نیست جز ستاره بازی های پیش فصل. امیرعلی صادقی با شماره پیراهن امیرحسین حسین زاده می خواهد به هواداران بگوید که بابت خروج پدیده از تیم خود ناراحت نباشند زیرا پدیده جدیدی در راه است. در بین بقیه بازیکنان، کاوه رضایی و رضا میرزایی برای دقایقی در ترکیب حضور خواهند داشت تا هواداران بتوانند با خریدهای جدید خود در آزادی دیدار کنند.

یکی از جذابیت های هفته اول این است که بفهمیم کدام یک از این تازه واردها ستاره می شوند و بعد از تمام شدن بازی ها همه در مورد آنها صحبت می کنند. این بازیکن استقلال یا پرسپولیس خواهد بود. او با واکنش های دفاعی خود گل می زند یا خبرساز خواهد شد. برای یافتن پاسخ این سوالات باید کمی بیشتر صبر کنیم.

شمارش معکوس شروع شده است؛  آیا بمب نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس در لیگ خاص است؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال