شمارش معکوس عیسی برای بازی با پیراهن پرسپولیس

آل کثیر که روحیه جنگندگی بسیار بالایی دارد پس از ماه ها تلاش به تمرینات گروهی پرسپولیس بازگشته و اکنون برای بازگشت به شرایط مسابقه لحظه شماری می کند.


سرویس خبر شماره: 1866763
5 فوریه 1401 در 19:48 |
680

0نقطه نظر

آل کثیر با انگیزه برای گلزنی برمی گردد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تنها خرید زمستانی پرسپولیس تاکنون عیسی آل کثیر بوده است. این بازیکن که قراردادش در پایان فصل گذشته به پایان رسیده بود، پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت طولانی مدت بار دیگر شماره 72 پرسپولیس را بر تن کرد.

عیسی هفته گذشته در لیست پرسپولیس قرار داشت و باید دید یحیی گل محمدی چه زمانی او را به زمین می فرستد. بی شک انگیزه بسیار بالای عیسی آل کثیر موردی است که می تواند کار را برای حریفان پرسپولیس سخت کند. او پیش از این در اولین بازی پس از محرومیتش گلزنی کرده بود و حالا دوست دارد با گلزنی پایان مصدومیت شدیدش را جشن بگیرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

عیسی آل کثیر که نیمی از قرارداد دو ساله خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت از دست داد، امیدوار است این بار شرایط بهتری ایجاد کند.

شمارش معکوس عیسی برای بازی با پیراهن پرسپولیس

عیسی آل کثیر در دوره قبلی قراردادش با سرخ ها به دلیل محرومیت طولانی مدت و مصدومیت نیمی از مدت دو ساله قراردادش را از دست داد. از ماجرای خوشحال کننده گل جنجالی آسیایی که با محرومیت 6 ماهه همراه بود تا افت تلخ عیسی به دلیل پارگی رباط صلیبی در بازی با شهر خودرو، مواردی باعث دوری او از بازی شده است. با پیراهن پرسپولیس