شماره پیراهن جدید استقلال مشخص شد


سرویس خبر شماره: 2052404
13 جولای 1403 ساعت 04:27
1.3K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

محمدحسین اسلامی حشد را حمل می کند

محمدحسین اسلامی اولین خرید تابستانی استقلال در این تیم شماره 80 را بر تن خواهد کرد.

شماره پیراهن جدید استقلال مشخص شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، همانطور که چند روز پیش اعلام شد محمدحسین اسلامی به عنوان اولین خرید تابستانی استقلال به این تیم پیوست. بازیکن جوانی که در فصول اخیر همیشه مورد توجه جواد نکونام بود در نهایت به این دوران پایان داد تا بتواند زیر نظر سرمربی آبی ها فعالیت کند.

اسلامی که کار خود را از رده های پایه ذوب آهن آغاز کرد، توانست مقابل همین تیم استقلال نظرها را به خود جلب کند. بازیکن جوانی که با تکنیک و حرکات انفرادی قابل توجه، مدافعان آبی پوش را یکی پس از دیگری به میدان می آورد و نمایشی چشمگیر از خود به نمایش می گذارد.

در لیگ بیست و یکم به تدریج در تیم ذوبی ها ادغام شد و در لیگ بیست و دوم به عضویت دائمی تیم مهدی تارتار درآمد. اسلامی در لیگ بیست و سوم به اوج بلوغ رسید و در فصل گذشته موفق به زدن چهار گل و سه پاس گل شد.

اسلامی در بازی برگشت لیگ گذشته مقابل استقلال خوب بازی کرد و حتی جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی مجددا از این بازیکن تمجید کرد و باز هم از سران تیم در آن زمان به خاطر عدم جذب این بازیکن انتقاد کرد.

این بازیکن در روزهای اخیر مذاکراتی با مدیران استقلال داشته اما در ابتدا طرفین به توافق نرسیدند اما پس از جلسات بعدی موانع و مشکلات حضورش در جمع آبی پوشان برطرف شد و او رسما قراردادش را امضا کرد. با این تیم دیشب

باشگاه استقلال هم اعلام کرد که اسلامی پیراهن شماره 80 را در این تیم به تن خواهد کرد. محمدحسین اسلامی با وجود اینکه 23 سال و سه ماه سن دارد، جزو سهمیه بزرگسالان استقلال محسوب می شود. استقلالی ها با عدم حضور در استقلال فصل گذشته نمی توانند نام این بازیکن را در لیست زیر 25 سال قرار دهند.

2049949

مجله اخبار فوتبال داخلی