شما راحت ترین جام را بردید، آقای ساپینتو. اما 3 جام مونده / بعد از 12 بازی هنوز از ترکیب استقلال خبر ندارید!

*وقتی ساپینتو به استقلال آمد قول داد با استقلال چهار جام می برد که اولین و راحت ترین آن بود. امیدوارم به قولش عمل کند و هنوز سه جام باقی مانده است که برای استقلال خواهد آورد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

*قهرمانی را تبریک می گویم اما نباید نقاط ضعف تیم پشت این نتایج پنهان شود. مهدی قیدی بازیکن توانمندی است اما در زمین مانده و شرح وظایف مشخصی ندارد. او باید به درستی هدایت شود تا از تکنیک و توانایی های فردی خود به بهترین شکل استفاده کند.

شما راحت ترین جام را بردید، آقای ساپینتو.  اما 3 جام مونده / بعد از 12 بازی هنوز از ترکیب استقلال خبر ندارید!

*استقلال در این بازی مانند سایر بازی ها نظم تیمی نداشت. چندین موقعیت روی خلاقیت بازیکنان ایجاد شد، اما مشخص بود که بازیکنان تیم شرح وظایف مشخصی ندارند. مثل همیشه بازیکنی مثل یاماگا که بارها گفته ام جلوی زمین تاثیرگذار است و به عنوان دفاع راست موثر نیست اما همیشه در این پست از او استفاده می شود و ضعف های دفاعی اش هم مشخص است.

*تعطیلات به ضرر تیم هایی است که در این هفته ها عملکرد خوبی داشته اند. حالا، شاید این نتیجه گیری تا حدی به شانس باشد، اما به طور کلی، این نوع تیم ها ضرر می کنند و به سختی می توانند در وضعیت خوبی قرار بگیرند، و نیاز به برنامه ریزی دقیق زیادی دارد.

*خوب نیست که ساپینتو بعد از 12 بازی هنوز ترکیب اصلی خود را نشناسد و همچنان در هر بازی همان ترکیب را می بینید، به خصوص در خط حمله. امیدوارم از این تعطیلات استفاده کند و یک ترکیب 11 نفره پیدا کند.

حسن روشن، مهاجم سابق استقلال و تیم ملی ایران همچنان از عملکرد ساپینتو انتقاد می کند. او در مصاحبه ای به ساپینتو یادآور شد که باید 3 جام دیگر برای استقلال بیاورد: