شما می نویسید: نتیجه بازی ایران و آمریکا

اما با ظهور نسل جدید فوتبال ایران و از سال 1393 دیگر حضور در این رقابت ها هدف تیم ملی نبود. رویارویی با غول های بزرگ فوتبال جهان و پیروزی و صعود به دور بعد افق دوری است که در تاریخ فوتبال ایران رخ نداده است و امشب بیش از هر زمان دیگری (حتی جام جهانی 2018) به هم نزدیکتر شده ایم. برای دستیابی به آن

شما کاربران مجله اخبار فوتبال می توانید با ارسال نظرات خود نتیجه بازی امشب ایران و آمریکا را پیش بینی کنید. فکر می کنی در حساس ترین بازی سال های اخیر فوتبال ایران چه اتفاقی بیفتد؟ آیا تیم ملی می تواند برای اولین بار طعم شیرین صعود به دور بعد را بچشد؟ نظرات خود را با ما و سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1856286
8 دسامبر 1401 ساعت 13:00
27.5 هزار |

318نقطه نظر

پیش بینی حساس ترین مسابقه تاریخ ملی

فوتبال ایران امشب یکی از حساس ترین لحظات خود را می گذراند که تاریخ دور از دسترس نیست.

شما می نویسید: نتیجه بازی ایران و آمریکا

به گزارش “ورزه سه”، 90 دقیقه هیجان، استرس و اضطراب. این حسی است که امشب همه فوتبالدوستان ایران را همراهی می کند. البته با قوانین جدید جام جهانی فوتبال و اعلام دقیق زمان از دست رفته باید چند دقیقه دیگر منتظر ماند.

اگرچه ولز نیز شانس صعود به دور بعدی را دارد و نباید از گرت بیل و دوستانش غافل شد، اما حقیقت این است که آنها شانس کمی برای رسیدن به رویاهای خود دارند. در نتیجه تیم ملی ایران می تواند با احتمال زیاد به مرحله بعد صعود کند. نتیجه ای که دور از دسترس نیست و شاگردان کی روش حتی این توانایی را دارند که امشب بر حریف خود غلبه کنند.

تا جام جهانی 1998 فرانسه و حتی در سال 2010 آفریقای جنوبی، پیشروی به سوی این پیکارها و رقابت با سه تیم قدرتمند دنیای فوتبال هدف و چشم انداز فوتبال ایران بود. پس از اینکه تیم ملی توانست برای دومین بار در تاریخ خود در جام جهانی 98 شرکت کند و سپس در 2 تورنمنت در سال های 2002 و 2010 شکست خورد، صرف حضور در این پیکارها برای تیم ملی یک دستاورد محسوب می شد. تیم ملی.

پیروزی ولز مقابل انگلیس کمی سخت است. اما در این جام جهانی نتایج باورنکردنی زیادی کسب شد: پیروزی عربستان و ژاپن مقابل آرژانتین و آلمان و شکست همین سامورایی مقابل کاستاریکا که 7 گل از اسپانیا شکست خورد و یا شکست بلژیک مقابل مراکش. .