شما نه تنها باختید، بلکه از داوری نیز سود بردید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که بازی فینال جام حذفی برای پرسپولیسی ها مانند بهترین خاطره دوران ورزشی او باشد.

شما نه تنها باختید، بلکه از داوری نیز سود بردید

به گزارش “ورزش”، افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با میکسزون خبری ورزشگاه دستگردی اکباتان درباره صعود قرمزها به فینال و دربی دیگر گفت: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم. تیم همیشه بعد از قهرمانی انگیزه خود را از دست می دهد اما امروز خدا را شکر همه تیم را مقابل تیم مناسب دیدیم و آنها در زمین با انگیزه بودند. در نهایت خدا را شکر پیروز شدیم و به فینال رفتیم. همه بازی ها برای ما مهم هستند. به امید خدا با تمام وجود برای پیروزی، قهرمانی و دوبله می رویم.
پیروانی سپس در پاسخ به این سوال که در پایان بازی با نیمکت تیم حریف به هم ریخته و این مشکلی است که کمتر پیش می آید، گفت: خدا را شکر که با همه خوب کنار می آییم و همه را دوست و عزیز خود می دانیم. ما ممکن است در زمین رقابت داشته باشیم، اما شخصاً با همه صادق هستم. هم بازیکن و هم مربی. من به عنوان سرمربی پرسپولیس تمام تلاشم را می کنم تا تیمم سربلند شود، حالا اگر در جریان بازی تنش باشد، در پایان بازی همه با هم دوست هستیم.
پیروانی سپس در پاسخ به این سوال که تیم های زیادی در این هفته برای پرسپولیس حاشیه درست کردند اما هواداران با تونل قهرمانی به استقبال قرمزها رفتند، گفت: خوب ما از آنها تشکر می کنیم. ثابت کردند که می شود روحیه جوانمردی داشت. ناگهان اتفاق افتاد. من به عنوان مدیرعامل پرسپولیس از آنها ممنونم. از تصمیم گیرنده، باشگاه، مربی، آنها کار بزرگی انجام دادند. امیدوارم این تنش ها در زمین کاهش یابد.

1855978

افشین پیروانی سپس در پاسخ به این سوال که خاطرات خوشی از بازی در فینال جام حذفی مقابل استقلال دارد. خب من داشتم با ایران استرالیا بازی می کردم. من در جام جهانی بودم اما بهترین خاطره من گلی است که به استقلال در فینال جام حذفی زدم. گونه شکسته من (نشان دادن گونه اش با دست) لحظه گل نهایی است. این یک لذت خوب است. مسابقه را بردیم و قهرمان شدیم. امیدوارم این اتفاق برای بازیکنان ما بیفتد و قهرمان شویم.
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که استقلالی ها خواهان استفاده از داور خارجی در دیدار فینال هستند، گفت: در همین بازی دیروز دو پنالتی برای نساجی از دست رفت. دشمن خیالی ایجاد نکنیم. در نهایت، ما تصمیم گیرنده نیستیم. ما به آنها احترام می گذاریم و مطمئناً از داوری سود برده اند زیرا در طول فصل ادعای ضرر می کنند. باید به تصمیم کمیته برگزاری و داوران فدراسیون و لیگ احترام گذاشت. هر کی بیاد قبول میکنیم
وی سپس در پاسخ به شایعه تعویض سینا اسدبیگی گفت: در مورد نقشه او بود. کارت او قدیمی بود و کارت جدید را ارائه کردیم و به خوبی پیش رفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1939920
Jun 04, 1402 @ 22:06
67.1 هزار |

18نقطه نظر

مریدان: به امید خدا دوبرابر می شویم