شما 48 ساعت فرصت دارید تا این ده ستاره را بخرید!

5. محمد حسینی; شاید گلگر – شاید تراکتور
سیدمحمد حسینی وینگر سپاهان در این فصل شرایط خوبی نداشته و با نژاد مهدی و مظاهری دو بازیکن احتمال جدایی دارند. او از گل گهر پیشنهاد دارد و در صورت جدایی به احتمال زیاد به آن تیم خواهد رفت. اما در لیست پاکو خمس جذب یک وینگر هم لازم است.

1711551

دو روز مانده به پایان نقل و انتقالات زمستانی، هنوز سرنوشت چند ستاره مشخص نیست.

شما 48 ساعت فرصت دارید تا این ده ستاره را بخرید!

با این توضیح که بازیکنان قراردادی برای انتقال جدید لیگ برتر باید تا ساعت 24 چهارشنبه قرارداد خود را فسخ کنند، مشاهیر باقی مانده در نقل و انتقالات را بررسی می کنم؛ بازیکنانی که احتمالاً ترک می‌کنند و به تیم جدید می‌پیوندند:

البته همه چیز به این سادگی نیست و نمی توان همه این موارد را با یکدیگر مقایسه کرد. زیرا از یک طرف برخی نقل و انتقالات به پرداخت مبلغ رضایتنامه بستگی دارد و نقل و انتقالات دیگری نیز وجود دارد که باشگاه باید بازیکن را آزاد کند تا او به تیم دیگری برود. از آن به بعد پیچیدگی شرایط قراردادی بازیکنان همه چیز را زیر سوال برد.

3. اصل گادوین; هیچکس آقای گل را نمیخواهد؟
گادوین منشا در این فصل حتی یک گل برای مس رفسنجان به ثمر نرسانده است تا یکی از عوامل عملکرد نامطلوب شاگردان ربیعی در نقل و انتقالات باشد. باشگاه مس رفسنجان با جدایی گادوین مشکلی ندارد اما مهم این است که هیچ تیم بزرگی او را نمی خواهد و او حالا منتظر آخرین روز نقل و انتقالات و آخرین پیشنهادات است.

1714883
4. رشید مظاهری; مقصد جدید دروازه بان سابق استقلال؟
انتظار می رفت مظاهری در این فصل دروازه بان شماره یک موریس شود اما آمدن او همه معادلات را تغییر داد تا رشید یک نیمکت نشین خالص شود. گفته می شد برای پیوستن به این تیم به فولاد می رود اما این انتقال هنوز قطعی نشده است. مظاهری دوست دارد در تیمی باشد که در پست فیکس بازی می کند اما سپاهان همچنان از رفتن او راضی نیست.

1720567

9. عزیزبک امانوف; پایان دیگر بازیکن آسیای میانه
عزیزبک امانوف 25 ساله فصل گذشته به استقلال پیوست در حالی که قرمزهای پایتخت شیرزد تامیروف را نیز به خدمت گرفتند، اما خیلی زود مشخص شد که هر دو بازیکن کیفیت حضور در پرسپولیس و استقلال را ندارند. با این حال، قرارداد و عدم تمایل آمانوف به جدایی باعث شد که او حتی با حضور ساپینتو استقلال خود را حفظ کند. اما حالا به نظر می رسد سرمربی پرتغالی اصلا از ادامه حضور این بازیکن راضی نیست.

1718337

10. محمد نژادمهدی; معاوضه یا جدایی نهایی؟
مدافع 30 ساله سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی هم به دنبال شروعی بود اما در نهایت در سپاهان ماندگار شد و البته هرگز مورد توجه ژوزه مورایس قرار نگرفت. باشگاه سپاهان قصد داشت با سایر باشگاه ها قرارداد ببندد و بازیکنان مورد نظر را به خدمت بگیرد اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. کرمان من، نساجی، تراکتور و …. به عنوان مشتریان این بازیکن ذکر شده است اما هنوز چیزی نهایی نشده است.

1722505

2. سیامک نعمتی; اول جدایی بعد…
سیامک نعمتی هنوز از پرسپولیس جدا نشده و مذاکرات به نتیجه مورد انتظار منتهی نشده است. پرسپولیس قصد ندارد به این راحتی آن را از دست بدهد و سیامک هم که در لیست مازاد قرار دارد، صرف رضایتنامه نمی شود. تراکتور و گل گهر مشتریان جدی سیامک هستند و به نظر می رسد این بازیکن فنی و شوتزن خوب در کنار سیدمحمد حسینی نفراتی هستند که در نیم فصل دوم بین این دو تیم حضور خواهند داشت.

1784029


سرویس خبر شماره: 1866545
04 فوریه 1401 ساعت 16:01 |
2.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در آخرین روز نقل و انتقالات؛

6. کاوه رضایی; شایعه و هیچ چیز دیگر
کاوه رضایی در قرارداد خود قید کرده است که می تواند به راحتی در نیم فصل به استقلال برود اما کاوه هنوز پیشنهاد سرسخت آبی ها را دریافت نکرده است. زمزمه هایی هم در مورد پیشنهاد سپاهان برای جذب او به گوش می رسید که از سوی طرفین تایید نشد. به هر حال کاوه این روزها در تمرینات تراکتورسازی حضور دارد و باید دید سرنوشت او چه می شود.

1791021

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر ایران با حداقل نقل و انتقالات بین تیمی در حال پایان است و شاید هنوز انتقال دلخواه هواداران بسیاری از تیم ها محقق نشده باشد. بسته بودن پنجره استقلال و ناکامی پرسپولیس در جذب جانشین برای لوکادیا در کنار نمایش نامطلوب سایر تیم های مدعی باعث شد تا پنجره نیم فصل شاهد نقل و انتقالات نهایی زیادی نباشد.

علاوه بر این ده ستاره، بازیکنان دیگری نیز هستند که می توانند در چند ساعت آینده مقصد جدیدی را انتخاب کنند. مهدی هاشم نژاد هافبک تراکتورسازی، احمد الجبوری و علی دشتی بازیکنان آلومینیوم، علی زارع هافبک مس کرمان، فرشاد محمدیمهر مدافع چپ مس رفسنجان و… بازیکنانی هستند که می توانند با پیراهن جدید تیم عکس یادگاری بگیرند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

1. سیاوش یزدانی; شگفتی بزرگ نقل و انتقالات
مدافع شماره 7 و کاپیتان استقلال در آخرین بازی آن تیم به یکباره با خبر قرار گرفتن در لیست مازاد مواجه شد. مطمئناً قبل از باز شدن پنجره زمستانی گمانه زنی هایی در مورد آن وجود داشت و به نظر می رسید که تراکتور یکی از مشتریان جدی آن است، اما همه چیز تا روز گذشته ساکت بود. حالا او به سوال اصلی نقل و انتقالات تبدیل شده است و باید دید فردا ساعت 12 سرنوشت این بازیکن چه خواهد شد.

1793490

8. موسی کولیبالی; پیچیدگی حقوقی فسخ قرارداد
این مدافع مالی در 19 سالگی به ایران آمد و تاکنون عملکرد درخشانی با تیم های استقلال خوزستان، سپاهان و فولاد ارائه کرده است اما حالا جذب روبرتو تورس اسپانیایی و حضور کریستوفر کنت اتریشی نکونام را به سمت خرید سوق داده است. کولیبالی و پاتوسی مهاجم غیرآسیایی بعدی باید از لیست حذف شوند. کولیبالی در عین حال خواهان پرداخت مطالبات و قرارداد خروج از لیستش است و همین موضوع کار فولاده را سخت کرده است.

1689701

اما دو روز مانده به پایان، همچنان احتمال نقل و انتقالات بزرگ در لیگ فوتبال ایران وجود دارد؛ نقل و انتقالات تیم های مدعی به دیگر باشگاه های بزرگ لیگ برتری که حتی می تواند سرنوشت لیگ برتر را تحت تاثیر قرار دهد و معادلات را تغییر دهد و ترازو را در طرف مقابل تغییر دهد.

7.آیاندا پاتوسی; راهی نیست، فقط جدایی!
در ابتدای فصل، آیاندا پاتوسی دیرهنگام در اردوی فولاد ظاهر شد که خشم جواد نکونام را برانگیخت و در نیم فصل پایانی این دو هرگز به روابط خوب قبلی خود بازنگشتند. مشکل او مانند موسی کولیبالی است، اما در هر صورت، تقسیم این دو و ادغام در یک تیم دیگر، دو ستاره خارجی درجه یک را به تیم مقصد خواهد داد.

1740667