شمشیر ما اگر بریده نشود باید بشکند / آینده غیرقابل پیش بینی است

وی تاکید کرد: بیت سعید از مصدومیت رهایی یافته اما آماده نیست اما تا جایی که بتواند از او استفاده می کنیم. در کنار همه این مشکلات، تیم صنعت نفت در دیدارهای گذشته تنبلی به نمایش گذاشت و بازیکنان هم به این موضوع پی می برند. ما باید شمشیر خود را تیز کنیم که اگر پیروز نباشد شکننده است. امیدوارم تمریناتی که تا امروز برگزار کرده ایم در بازی فردا تاثیر بسزایی داشته باشد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: خوشحالم که دوباره در تیم باسابقه و محبوب صنعت نفت هستم. و مسئولان و صاحبان روزنامه هم می توانیم تیم خوبی بسازیم و امتیاز لازم را بگیریم.

کریمی گفت: در دوره قبل که در تیم صنعت نفت بودم رویه های گلزنی تمرین و تکرار شد و کار به جایی رسید که خط دفاعی ما در آبادان به پرسپولیس گل زد. بازی فردا غیر قابل پیش بینی است و با تیمی روبرو خواهیم شد که نتایج خوبی در خارج از خانه کسب کرده است. در چند جلسه تمرینی که با بازیکنان انجام دادیم، نکات مثبت آنها را ارزیابی کردم و سعی کردم با امکانات موجود جلو بروم و متاسفانه برای بازی فردا چند مصدوم موثر نداریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مشکل من در کار جدیدم در تیم صنعت نفت آبادان کمبود وقت برای آماده سازی تیم است. صبح روزی که به آبادان آمدم و اولین تمرین را برگزار کردیم به خارج از کشور می رفتم و این نشان دهنده علاقه من به این تیم است. اما به دلیل سابقه خوبی که در این شهر داشتم برای خدمت به این مردم به آبادان آمدم. فکر کنم بعد از 20-25 روز تسویه حساب کنیم.

کریمی ادامه می دهد: نمی توان در این تیم تغییرات زیادی ایجاد کرد و اگر قرار بود تیم ها در چند جلسه تغییر کنند، همه تیم ها تمرینات خود را چند هفته زودتر شروع می کردند. این تیم به زمان و تمرین نیاز دارد. اما برای بازی فردا روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کردیم و تمریناتمان بیشتر روی مسائل روحی و روانی بود. دو روز گذشته روی نقاط ضعف تیم کار کردیم و روز آخر به دلیل نزدیکی دو مسابقه نتوانستیم بازیکنان را تحت فشار بگذاریم و مجبور شدیم روی تیم حریف کار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به تغییراتی که در نظر گرفته شده هنوز جای پیشرفت داریم و در صورت امضای قرارداد با این بازیکن مورد نظر، کارمان تا حد زیادی تغییر می کند. استفاده از موقعیت ها توسط تیم صنعت نفت بهینه نیست و در این زمینه کار کم است و گلزنی سخت ترین کار فوتبال است. تیم صنعت نفت گلزن و تمام کننده ندارد و باید در این زمینه تلاش زیادی کنیم و اگر وقت داشته باشیم منحصرا با خط حمله کار می کنیم.

وی افزود: به نظر من کار می تواند چند درصد بهتر از قبل پیش برود. اگر امروز صنعت نفت خوب نیست، به این دلیل است که نبض بازی در دست یک رهبر خوب نیست. اگر تیم ما بازیکنی داشته باشد که بتوانیم در خط میانی روی او حساب کنیم و رهبر بازی باشد، از این وضعیت خارج می شویم.

وی در خصوص سطح دانش تیم از صنعت نفت و عملکرد این تیم نسبت به سال گذشته، گفت: برای فصل پیش رو و تیمی که در گذشته مدیریت کردم دانش صنعت نفت را تعمیق نکردم اما به نظر می رسد با توجه به شرایطی که در دوره قبل وجود داشت تیمی که در گذشته در آن حضور داشتم از نظر شرایط کاری و ساعات کاری مناسب تری به من سپرده شد.