شنانی: داوران حق داشتند، ذوب آهن در بالای جدول بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال ذوب آهن پس از چهار برد متوالی دیروز با یک گل مغلوب نفت مسجد سلیمان شد. حسین شنانی درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود. ما برای برد وارد زمین شدیم و از ابتدای بازی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. در نیمه اول من و سایر بازیکنان موقعیت های جدی داشتیم اما موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد. در نیمه دوم برای فشار بیشتر به حریف وارد زمین شدیم اما با خطای کمک داور گل آفساید به ثمر رساندیم. چهار هفته متوالی نتایج خوبی گرفتیم و می خواستیم همین روند را ادامه دهیم اما نتوانستیم و بازی را باختیم، اما خدا را شکر توانستیم بازی قابل قبولی ارائه دهیم.

بازیکن ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلات پشت سر هم روی عملکرد او تاثیر می گذارد، گفت: قطعا تاثیر زیادی دارد. اگر بعد از بازی با مس رفسنجان با نفت مسجد سلیمان بازی می کردیم صددرصد می بردیم چون هم از نظر بدنی و هم آمادگی جسمانی داشتیم اما تعطیلی لیگ به ضرر ما تمام شد. ما فقط یک بازی انجام دادیم و دوباره برای یک ماه تعطیل شدیم. این فصل تعطیلات رو به پایان است.

شنانی با انتقاد از اشتباهات داوری گفت: در سه بازی اخیر داوری را از دست داده ایم؛ از زمین محرومیم اما امیدوارم داوران بیشتر حواسشان به کم کردن ایرادات باشد، اگر داوری نداشت. اشتباهات از اول فصل الان در جدول رده بندی وضعیت بهتری داشتیم قطعا تا زمانی که VAR به ایران نیامد مشکلات ادامه خواهد داشت؛ اگر در بازی دیروز فیلم کمکی پخش می شد تصمیم داور تغییر می کرد و گل مردود می شد

شنانی در واکنش به اینکه برخلاف بازی های ابتدایی فصل، در بازی های گذشته به عنوان بازیکن ثابت وارد زمین شد، گفت: در ابتدای فصل زیاد بازی نکردم اما باز هم به عنوان بازیکن وارد زمین شدم. بازیکن تعویضی و به تیم کمک کردم.با تمریناتی که انجام دادم سعی کردم به آقای تارتار و کادرفنی ثابت کنم که می توانم رفع شوم؛ از آنها تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و سعی می کنم تمام تلاشم را بکنم تا اول به تیم کمک کنم، سپس به خودم .

بازیکن ذوب آهن معتقد است تعطیلات پیاپی لیگ برتر تاثیر منفی بر عملکرد تیم ها دارد.


سرویس خبر شماره: 1818451 |
17 فروردين 1401 ساعت 21:46 |
1,044 |

2نظرات

من خودم را به عنوان یک کارمند ثابت کرده ام

وی در پایان در واکنش به عدم حضور هواداران ذوب آهن در ورزشگاه در بازی دیروز گفت: دوست داشتیم هواداران در کنار ما باشند اما متاسفانه گفتند شرایط مهیا نیست. بازی با هواداران خیلی خوشایندتر است و امیدوارم هواداران از دیداری که با پرسپولیس در اصفهان داریم بیایند زیرا حضور آنها در ورزشگاه مطمئنا کمک زیادی به ما خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

شنانی خاطرنشان کرد: درست است که اگر در این دیدار پیروز می شدیم شرایطمان بهتر می شد اما این شکست را فراموش می کنیم. دو بازی سخت با هواداران و پرسپولیس در پیش داریم و باید روی آنها تمرکز کنیم تا روزهای خوبی را که داشتیم پیدا کنیم و به بالای جدول برسیم، چون تیم ما شایسته آن است. فقط باید تلاشمان را مضاعف کنیم.