شنانی: ما حق داشتیم مقابل استقلال پیروز شویم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر نفت، مسجد سلیمان میزبان استقلال بود و موفق شد یک امتیاز از آن بازی بگیرد. حسین شنانی درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: استقلال تیم بزرگی است و می دانستیم بازی بسیار سختی داریم. آقای مهاجری به ما گفت از بالا بازی کنیم و خدا را شکر در 30 دقیقه اول موقعیت های خیلی خوبی داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد. در مجموع نیمه اول نبض بازی در دستان ما بود اما نتوانستیم گلزنی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نتیجه تساوی برای این بازی عادلانه بوده است، گفت: ما موقعیت های بیشتری داشتیم و می توانستیم یکی دو گل بزنیم و بازی را ببریم، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. اگر تمرکز بیشتری داشتیم می توانستیم برنده شویم اما این اتفاق نیفتاد و انشاالله در بازی های بعدی برای سه امتیاز وارد زمین می شویم.

وی با اشاره به دیدارهای گذشته نفت گفت: در بازی با هوادار یک بر صفر پیش بودیم و می توانستیم برنده شویم اما نشد. بازی با پیکان هم در شهر ما بود و باید می بردیم، اما باختیم و اتفاق خیلی بدی بود، اما خودمان را جمع کردیم تا از بازی با استقلال امتیاز بگیریم. دو هفته بسیار سخت با نفت آبادان و پرسپولیس پیش رو داریم و باید این چهار مسابقه را فراموش کنیم و خوب ریکاوری کنیم تا بتوانیم از این دو مسابقه امتیاز بگیریم.

شنانی درباره موقعیت خوبی که در آن دیدار از دست داد، گفت: همه ما از دروازه بان و دفاع گرفته تا خط حمله تلاش می کنیم تا به یک هدف مشترک برسیم. من هم با پاس خوب امیرحسین کریمی وارد موقعیت شدم اما حیف که گل نزدم. من خودم دلم برای این وضعیت تنگ شده در بازی های بعدی باید بیشتر مراقب باشیم و چنین موقعیت هایی را به ثمر برسانیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بهترین تیم زمین بودیم، اما در 10 دقیقه پایانی بازی استقلال چندین تعویض انجام داد و فشار زیادی را وارد کرد. در مجموع بازی خوبی بود و خدا را شکر که یک امتیاز گرفتیم.

حسین شنانی می گوید نفت مسجد سلیمان موقعیت های زیادی مقابل استقلال داشت و می توانست در این دیدار پیروز شود.

شنانی: ما حق داشتیم مقابل استقلال پیروز شویم


سرویس خبر شماره: 1841604
10 سپتامبر 1401 @ 19:05
5.3 هزار |

25نقطه نظر

دلم برای این وضعیت تنگ شده

بازیکن نفت مسجد سلیمان درباره دیدار مقابل صنعت نفت گفت: نفت آبادان تیم بسیار خوبی در شهر خودش است و بازی سختی در پیش داریم. ما به شکست این تیم مقابل پرسپولیس اهمیتی نمی دهیم و با تمام توان به این دیدار نزدیک می شویم و به دنبال سه امتیاز هستیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

شنانی با ابراز رضایت از شرایط خود در نفت مسجد سلیمان گفت: شرایط تیم نفت بسیار خوب است و شرایط من رو به بهبود است. خدا را شکر آقای مهاجری به من اعتماد کرد و امیدوارم بتوانم اعتماد ایشان را برگردانم. آقای مهاجری مربی فنی و حرفه ای خوبی است که امسال بازیکنان خوبی را گرد هم آورد. همه ما بهترین کار خود را انجام می دهیم و یک تیم متحد خوب هستیم. امیدوارم امسال بتوانیم بهترین نتایج را برای نفت مسجد سلیمان کسب کنیم.

شنانی با تمجید از قضاوت داور در دیدار با استقلال گفت: عملکرد داور بسیار خوب بود و برای هر دو تیم سوت خوبی زد. من از هیئت داوران تشکر می کنم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.