شهباززاده در برابر شایعه جدایی استقلال

تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر باید در تهران به مصاف هواداران برود و باید دید ساپینتو در این دیدار چقدر به شهباززاده وقت می دهد تا در صورت گلزنی از این وضعیت خارج شود. هدف.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1849852
نوامبر 02, 1401 در 03:09 PM |
19 هزار امتیاز خبر|

12نقطه نظر

مطمئنم روزهای خوب من خواهند آمد.

سجاد شهباززاده یکی از بازیکنانی بود که در ابتدای لیگ هجدهم برای بازسازی سپاهان به هوس امیر قلعه نویی آورده شد و چهار سال یکی از مهره های طلایی پوشان اصفهانی بود.

در لیگ های 18 و 19 بیشتر از این مهاجم به عنوان وینگر چپ و راست یا هافبک هجومی استفاده می شد اما در لیگ 20 با حضور در لیگ 20 توانست بهترین فصل دوران حرفه ای خود را زیر نظر محرم نویدکیا سپری کند. او 20 بار دروازه حریف را باز کرد.

با شروع لیگ بیست و یکم حضور شهریار مقانلو و علاقه ای که مهاجم و شهباززاده به بازی در پست مهاجم تخصصی داشتند باعث شد شهباززاده از دروازه فاصله بگیرد و دوباره به عنوان مهاجم بازی کند. تصمیمی از سوی محرم نویدکیا که برای شهباززاده و سپاهان نتیجه خوبی نداشت و در نهایت پس از چهار سال حضور مستمر و ثبت 42 گل لیگ برتری به جدایی طلایی پوشان از پوشان منجر شد.

شهباززاده در گفتگوی کوتاهی با “مجله اخبار فوتبال” به خبر جدایی خود اینگونه واکنش نشان داد: “این بخشی از فوتبال است و مطمئنم شرایط در آینده به نفع من خواهد بود.” روزهای خوبی در راه است و به استقلال کمک خواهم کرد. “

آقای گل لیگ بیستم می گوید به زودی شرایط برای او تغییر می کند و به استقلال کمک می کند.

شهباززاده در برابر شایعه جدایی استقلال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، 10 هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر برای سجاد شهباززاده شگفت انگیز بوده و او هنوز موفق به گلزنی نشده است. البته این وضعیت برای مهاجم استقلال پیش آمد، اگرچه او در سه هفته اول به طور منظم وارد زمین شد و در مجموع توانست حدود 180 دقیقه برای تیم جدیدش بازی کند، اما به تدریج و با توجه به نحوه بازی استقلال، ساپینتو شد. کمتر مورد استفاده قرار گرفت و در 7 مسابقه اخیر فقط 95 دقیقه اجازه داشت.
در همین راستا طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر جدایی شهباززاده در یکی دو رسانه مطرح شده است که احتمال جدایی این بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی را مطرح کرده است. البته سجاد این خبر را به شدت رد می کند.

حالا بعد از پیوستن شهبازادا به سپاهان، این مهاجم دوباره در تیم جدیدش به چالش کشیده است و این در شرایطی است که استقلال هم این روزها از نداشتن مهاجم تمام کننده رنج می برد و ساپینتو برای بازگشت باید هر چه زودتر این مشکل را حل کند. به بالای تابلو بروید و مشکل را پیدا کنید.