شهدادنژاد: در ادامه فصل مس های متفاوتی را خواهید دید

کاپیتان مورد اعتماد کرمانی در نهایت گفت: ما برخلاف افکار عمومی تیم بسیار کم هزینه ای هستیم. آقای حسین خانی مخالف ولخرجی است و قرارداد بازیکنان ما اصلا نجومی نیست. ما تیم جوانی داریم که قطعا با چند بازی خوب مورد توجه لیگ قرار خواهد گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مس کرمان پس از مدت ها توانست به لیگ برتر صعود کند و به این ترتیب آرمان شهدادنژاد دروازه بان و کاپیتان نارنجی پوشان فصل گذشته با نمایش های خود توانست نقش اول را ایفا کند. . با این حال مسی تا اینجای فصل نتوانسته نتایج را آنطور که انتظار می رفت دنبال کند. اما شهدادنژاد می گوید این تیم در ادامه فصل می تواند نظرها را به خود جلب کند.


سرویس خبر شماره: 1845611
06 مه 1401 در 6:25 ب.ظ.
1.1 هزار |

1نقطه نظر

وی ادامه داد: تعطیلات لیگ خیلی به تیم ما کمک کرده است. یک بازی دوستانه مقابل تیم خوب نفت مسجد سلیمان انجام دادیم و توانستیم با ارائه فوتبال خوب رضایت کادر فنی را جلب کنیم. صحبت هایی در مورد اضافه شدن چند بازیکن خارجی به ترکیب ما وجود دارد که امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد تا زمان کمتری تلف شود.

کاپیتان مس کرمان مدعی است این تیم در ادامه فصل می تواند شرایط خوبی را از نظر کسب نتیجه دنبال کند.

شهدادنژاد: در ادامه فصل مس های متفاوتی را خواهید دید

کاپیتان مس کرمان درباره شرایط این تیم در تعطیلات لیگ گفت: تعطیلات فرصت خوبی برای ما ایجاد کرد تا از نظر آمادگی شرایط مناسبی را دنبال کنیم و به درخواست های کادرفنی نزدیک شویم. خوشحالیم که بعد از سال ها به لیگ برتر برگشتیم. مس و لیگ برتر به یکدیگر تعلق دارند. ما به حضور در جام باشگاه های آسیا عادت کرده ایم. ما طرفداران زیادی داریم و نسبت به سایر تیم ها اولین نماینده استان کرمان هستیم.

شهداد نژاد درباره دیدار پیش رو مقابل فولاد خوزستان گفت: برای پیروزی فولاد به اهواز کار بسیار سختی داریم. فولاد چند سالی است که با حفظ کادر فنی و بازیکنان اصلی خود یکی از باکیفیت ترین تیم های لیگ برتر را در اختیار دارد. مصدومیتم باعث شد بازی این هفته را از دست بدهم اما مطمئنم تیم ما حریف سرسختی برای فولاد است. این تیم را به خوبی آنالیز کرده ایم و در حال آماده سازی حضوری قدرتمند برای از سرگیری مسابقات قهرمانی هستیم.

دروازه بان باتجربه نارنجی پوشان شرایط تیمشان را اینگونه توصیف کرد: هفته های اول پر فراز و نشیب برای ما بود. ما تیم جوانی داریم و دلیل اصلی اینکه در برخی بازی ها برخلاف عملکرد خوب نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم همین جوان بودن و کم تجربه بودن است. آقای حسین خانی به جوانان اعتماد زیادی دارد و امیدوارم بچه ها قدر این فرصت را بدانند.