شهربابک در برابر جاه طلبی آرمان گهر

اما شاگردان وحید رضایی که در آخرین دیدارهای خود از داور مصدوم شده بودند تا به پیروزی برسند در نهایت با نمایشی مبنی بر تیم و ساختار و ساختار تاکتیکی تیم مدعی آرمان گهر را در این دیدار متوقف کردند. . فصل حضور آنها در لیگ آزادگان قرار است با 6 بازی مانده به پایان فصل، موقعیت مناسبی را در نظر بگیرند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1822969 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 16:59 |
2,208 امتیاز خبر|

3نظرات

آرمان گهر سیرجان که در هفته های اخیر با نتایجی که به دست آورده بود، بسیار به بالای جدول نزدیک شده بود، بهترین فرصت خود را برای صعود به رده بندی از دست داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرمان گهر در یکی از دربی های لیگ یک استان کرمان در شهربابک به مصاف مس این شهر رفت و در نیمه اول یک گل به ثمر رساند.
اما خبر شکست 2-1 ملوان باعث شد تا قاسم شهبا فشار روحی و استرسی ایجاد کند و در دقایق پایانی وقت تلف شده با وجود اینکه تنها یک دقیقه با برد فاصله نداشت، یک گل مساوی دریافت کردند. سه امتیاز بازی که به نوعی گل طاقت‌فرسا برای این تیم در مسیر صعود به رده‌بندی بود.
در حالی که مس شهربابک با این برد این فرصت را داشت که فاصله خود را از دو تیم اول جدول به عدد شش برساند، اما این گل اختلاف امتیاز آرمان گهر با بالای جدول و کار آنها در هفته های آینده را افزایش داد تا این اختلاف را جبران کند. بیشتر از اینکه سخت کار کرده باشد