شهرت از طریق جدایی از استقلال / برزخ بازگشته

رینالدو دو سال پس از ترک ایران به ایتالیا رفت و در طول دو فصل 25 بازی در سری آ برای کیه وو انجام داد. پس از ترک کیه‌وو، او برای باشگاه‌های مطرحی مانند نشنال اوروگوئه و نیوولز اولد بویز آرژانتین بازی کرد. رینالدو همچنین 40 بازی داخلی برای پرو انجام داده است.

این بازیکن پرویی با سابقه بازی در گراسهاپر سوئیس در لیگ نهم و در سن 24 سالگی به استقلال آمد اما بارها مصدوم شد و نتوانست جلوی کبودی ها را بگیرد تا یک بازیکن خارجی شکست خورده برای استقلال محسوب شود اما شانس رینالدو. بعد از ترک ایران باز شد. .

تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی از نقل و انتقالات محروم شد و یحیی گل محمدی مجبور شد بازیکنان جوان را به خدمت بگیرد. به همین دلیل آزادی 17 ساله فرصت خودنمایی پیدا کرد. آزادی پس از پایان لیگ نوزدهم به یونان رفت و در تیم پانتولیکوس بازی کرد و پس از یک فصل حضور در فوتبال یونان به ایران بازگشت و برای استقلال بازی کرد اما اوضاع برای آزادی خوب پیش نرفت و او فقط یک بار فرصت بازی داشت. . در 3 بازی

عملکرد قدرتمند رضاوند در نفت و سایپای علی دایی باعث شد تا این بازیکن در لیگ نوزدهم به استقلال برود. اما شرایط رضاوند آنطور که باید پیش نرفت و عملکرد او مورد انتقاد هواداران استقلال قرار گرفت تا او مجبور شد در نیم فصل بیست و یکم استقلال را به صورت قرضی به فولاد ترک کند.

این بازیکن کامرونی در سن 18 سالگی از لیگ کامرون به عنوان اولین بازیکن آفریقایی استقلال وارد این تیم شد و یک فصل در این تیم و یک فصل در استیل آذین بازی کرد. در نیم فصلی که در استقلال بود 9 بازی انجام داد و فقط یک پاس گل داد اما در لیگ استیل آذین عملکرد بهتری داشت. کوئیکه با توجه به اینکه در سن بسیار پایینی به فوتبال ایران آمد نتوانست آنطور که باید برجسته شود اما بعداً 23 بازی داخلی برای کامرون انجام داد و در تیم های آینتراخت فرانکفورت، ریزه اسپور ترکیه و اسپارتا پراگ بازی کرد.

محمدرضا آزادی

پورحمیدی پس از معامله با سعید مهری و پیوستن به تراکتور، بلافاصله به صورت قرضی به آلومینیوم اراک منتقل شد و در آن تیم ماندگار شد. این دروازه بان 24 ساله در 80 بازی که برای آلومینیوم انجام داد عملکرد درخشانی داشت و در 38 بازی موفق به ثبت کلین شیت شد. او یکی از بهترین دروازه بان های لیگ برتر در دو فصل گذشته بوده است.

آرش رضوند

حضور در فولاد به بهبودی او کمک کرد و پس از نیم فصل دوری از استقلال حالا به یکی از مهره های اصلی تیم ساپینتو تبدیل شده است.

از جمله ستارگانی که پیراهن استقلال را بر تن کردند، بازیکنانی بودند که پس از جدایی از این تیم توانستند درخشش خاصی داشته باشند و ناکامی در جمع آبی ها را فراموش کنند.

پورحمیدی 21 پس از حضور در دروازه استقلال خوزستان در لیگ هجدهم به استقلال استراماچونی پیوست اما حضور سیدحسین حسینی در دروازه استقلال فرصتی برای پورحمیدی برای پوشان آبی پوشان تهرانی ایجاد نکرد.

آزادی در نیمه راه لیگ بیستم تصمیم به جدایی از استقلال گرفت و به آلومینیوم پیوست. او فصل گذشته در جام حذفی نمایش درخشانی برای آلومینیوم داشت و حالا در لیگ بیست و دوم به آن نمایش درخشان ادامه می دهد. محمدرضا آزادی در لیگ 22 5 گل و 2 پاس گل به ثبت رساند



سرویس داخلی اخبار فوتبال

رینالدو کروزادو

لئونارد کوکه

حسن پورحمیدی