شهرخودرو قعر عناوین لیگ

این عامل به خصوص در دو هفته گذشته سید عباسی و شاگردانش را به شدت تحت تاثیر قرار داده و آنها را به قدری مورد آزار و اذیت قرار داده است که هر بار که موقعیت گلزنی بسیار خوبی را در آخرین لحظات از دست می دادند، به سخت ترین مجازات ممکن و با گشایش در می آمدند. دروازه ها به جای کسب حداکثر امتیاز، به یک امتیاز رسیدند. یا اشتباهات تاثیرگذار داوری که مخصوصا در بازی مقابل هواداران برایشان گران تمام شد.

اگر بازی من سیتی و رئال مادرید را کامل دیدید، باید قبول کنید که در کنار همه عوامل، نقش شانس در صعود مادریدی به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز مهم بود.

عکس: محسن بخشنده



مجله اخبار فوتبال داخلی

شهر خودرو که البته از ابتدای فصل تاکنون مهم ترین حامیان خود را در کنار خود نداشته است، در این هفته های حساس از نعمت اهالی فوتبال خراسانی محروم بوده و از این رو آخرین فرصت حمایتی خود را از دست داده است. روی سکوها

حیف که چنین رویکردی از اول فصل در بین لیدرهای این تیم وجود داشته است، وقتی با اعتماد به نفس از افرادی صحبت می کنند که قصد دارند شهر خودرو را در داخل استان به زمین بزنند، درست است؟ زمانی که از مسئولان هیئت فوتبال استان خراسان گرفته تا خبرنگاران، حتی بچه های توپ و سایر مدیرانی که با گل دقیقه 90+ از نفت مسجد سلیمان (همراه با بازی فینال دو تیم) از روی تلویزیون و موبایل پریدند، نساجی و گل گهر با هم درگیر شدند. مشهد.

پس از تساوی بدون گل مقابل گل گهر، صنعت نفت آبادان نیز با از دست دادن چهار امتیاز از شکست مقابل تیم آخر نجات یافت که می توانست جایگاه آخر لیگ را تا حد زیادی بهبود بخشد. دو نتیجه مهم و چشمگیر که تنها نماینده لیگ برتر فوتبال خراسان را همیشه به پاییز نزدیک می کند.

حالا در رده ششم باقی مانده لیگ باید در مقابل چهار تیم بالای جدول یعنی استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد امتیاز لازم برای بقا را جمع آوری کنند. این یک کار بسیار دشوار و تا حد زیادی غیر ممکن است.

البته شهر خودرو در ابتدای فصل تیمی بی نظم و ضعیف نیست اما انجام بازی هر 5 روز یک بار در خانه مدعیان قهرمانی غیرممکن به نظر می رسد و نیاز به حمایت حداقل 9 امتیاز برای بقا دارد. . . به خصوص که آنها در هفته های اخیر به معنای واقعی کلمه بدشانس بوده اند تا اینکه مستحق شکست باشند. چیزی که در هفته های اخیر موثرتر از همیشه بوده است.

در حالی که تیم آنچلوتی در نیمه نهایی شانس های بسیار کمتری برای گلزنی داشت، دو بار پنالتی گرفت، گل دوم رودریگو، کلاه آسنسیو یا موقعیت هایی مانند دور شدن گریلیش از خط دروازه. شاگردان سید عباسی شب گذشته همانند بازی هفته گذشته در دقایق پایانی یک برد را با یک تساوی عوض کردند.

کسانی که اشتباهات مدیریتی زیادی از ابتدای فصل مرتکب شده اند، در روزی که امکان حفظ اتحاد و انسجام وجود داشت، با کمک یار دوازدهم، سه امتیاز حیاتی مقابل نفت آبادان را با این فرض که حضور تماشاگران شاید به ضررشان به راحتی قعر جدول را از دست دادند و به امتیاز امیدوارکننده تری رسیدند.

بیشترین باخت و گل خورده، کمترین امتیاز، بدترین تفاضل گل و… که البته شهرخودرو را در انتهای جدول قرار می دهد، بدشانس ترین عنوان است.


سرویس خبر شماره: 1823011 |
17 ارديبهشت 1401 ساعت 02:21 |
716 |

0نظرات

بدشانس ترین تیم فصل

با این حال هنوز امیدی به خلق معجزه نیست و مشخص است که فوتبال خراسانی که در سال های اخیر پخته شده، در سراسر کشور (در فینال جام حذفی، تیمی که از میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) سود می برد. مشهد در طول فصل از طرفی کادر فنی همین شهر فصل گذشته نیمکت نشین بود) در لیگ بعدی نماینده ای خواهد داشت یا تا پایان فصل تا اطلاع بعدی از چنین امتیازی برخوردار نخواهد بود.