شهریور ماه جهنمی در انتظار فوتبال ایران است!


سرویس خبر شماره: 2051713
9 تیر 1403 ساعت 21:28 |
5.7 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

ورود تیم ملی و نمایندگان آسیا به مسابقات قبل از شروع لیگ

بلاتکلیفی تیم های لیگ برتری در مورد زمان شروع لیگ بیست و چهارم باعث شده که تیم های لیگ برتری زمان مشخصی برای شروع تمرینات پیش فصل خود نداشته باشند.

شهریور ماه جهنمی در انتظار فوتبال ایران است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که حدود یک ماه از پایان بیست و سومین دوره لیگ برتر می گذرد، هنوز خبری از اعلام رسمی سازمان لیگ مبنی بر شروع فصل جدید لیگ بیست و چهارم نیست. تیم های لیگ دوبره اغلب زمان خاصی برای شروع تمرینات پیش فصل خود ندارند.

موضوع تجهیز ورزشگاه ها به دوربین و تجهیزات مربوط به سیستم داوری ویدیویی و سایر مسائل زیرساختی ورزشگاه های لیگ برتر مهم ترین موضوع برای شروع به موقع لیگ برتر فصل جدید است، اما جدا از آن چه چیزی مسئولین را بر عهده خواهد داشت. برای سرگیجه کمیته مسابقات سازمان لیگ همزمانی آغاز احتمالی فصل با رقابت های مقدماتی جام جهانی، لیگ قهرمانان و لیگ نخبگان آسیا، شهریور ماه مرگبار و عجیبی را انتظار داریم. در انتظار فوتبال ایران است.

بیست و چهارمین دوره لیگ برتر قرار بود از 24 یا 25 مردادماه آغاز شود اما به احتمال زیاد بحث تجهیزات ورزشگاه ها باعث به تعویق افتادن این رویداد سه تا چهار هفته ای می شود.

اما شرایط برنامه و مسابقات آتی تیم ملی فوتبال و تیم های باشگاهی شرکت کننده در مسابقات باشگاهی قاره ای به گونه ای است که برنامه ریزی را برای سازمان لیگ بسیار سخت می کند حتی اگر در آخرین گمانه زنی ها و اخبار شنیده شده، فصل جدید لیگ برتر پس از دو دیدار تیم ملی در هفته های اول و دوم مقدماتی جام جهانی برگزار می شود و اگر اینطور باشد دو ماه و نیم تا شروع فصل جدید این رقابت ها فاصله داریم. ، و طبیعی است که تیم ها عجله ای برای شروع تمرینات پیش فصل ندارند.

2008154

اما دشواری برنامه ریزی در موارد و موضوعات زیر قابل بررسی است:

– دیدار پلی آف لیگ الیت بین سپاهان و شباب الاهلی امارات در تاریخ 16 مرداد (25 مرداد) برگزار می شود و این بدان معناست که قرار است سپاهان حداقل یک ماه قبل از این دیدار تمرینات پیش فصل خود را آغاز کند و این مورد خواهد بود. سخت تر از تیم های دیگر باشد. تیم هایی خواهند بود.

2048379

– چهارم شهریور مصادف با اربعین حسینی (ع) و دوازدهم شهریور مصادف با سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) است. هر دوی این موارد برنامه ریزی برای شروع فصل جدید لیگ برتر را دشوار می کند.

– اولین بازی تیم ملی مقابل ازبکستان در هفته اول مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 در روز 15 شهریور برابر ازبکستان برگزار می شود و احتمالا حداقل یک هفته مانده به این بازی، l تیم ملی به اردو خواهد رفت. و این همچنین نشان دهنده شروع فصل جدید لیگ برتر است که با چالش هایی روبرو خواهد شد.

2042674

– دومین دیدار تیم ملی از هفته دوم مقدماتی جام جهانی 29 شهریور در امارات مقابل تیم ملی این کشور برگزار می شود اما اینکه تیم ملی در یک دیدار به دیدارهای مهم خود نزدیک می شود. شرایطی که لیگ برتر هنوز شروع نشده ممکن است برای قلعه نویی و همکارانش دردسرساز شود.

2048391

– طبق گمانه زنی ها هفته اول لیگ بیست و چهارم پس از دومین دیدار تیم ملی در امارات برگزار می شود و زمان کافی برای هماهنگی این هفته وجود ندارد. طبق شنیده ها باید مسابقات هفته اول برگزار شود. 22 و 23 شهریور یا 23 و 24 شهریور برگزار می شود.

– هفته اول رقابت های باشگاهی دسته دوم آسیا یا لیگ قهرمانان در روزهای 26 و 27 شهریور (26 و 27 شهریور) برگزار می شود و تراکتورسازی تبریز نماینده فوتبال ایران در این رقابت ها خواهد بود و در صورت شکست سپاهان در لیگ برتر. پلی آف نیز در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

– هفته اول رقابت های لیگ برتر با حضور پرسپولیس، استقلال و احتمالا سپاهان روزهای 16 و 28 شهریور (26 و 28 شهریور) برگزار می شود و در صورت ورود این تیم ها به لیگ برتر بدون ورود به فصل جدید لیگ برتر. آنها دچار مشکل می شوند و اگر تنها دو، سه یا نهایتاً چهار روز از اولین بازی فصل لیگ برتر آسیا نگذرد، مشکلات بیشتری بر سر راه آنها قرار خواهد گرفت.

این مشکل برای برنامه ریزان مسابقات باشگاهی در ماه های مهر و آبان نیز نگران کننده خواهد بود زیرا در دو ماه ابتدایی پاییز تیم ملی دو دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی برگزار می کند و نمایندگان باشگاه ها باید به میدان بروند. در رقابت های لیگ الیت و لیگ قهرمانان اروپا، برنامه ریزی برای شروع فصل جدید لیگ برتر و برگزاری هفته به هفته مسابقات فصل جدید طبق برنامه های ملی را بسیار دشوار می کند. تیم و نمایندگان آسیایی فوتبال ایران.

مجله اخبار فوتبال داخلی