شوامنی: من رهبر نسل جدید فوتبال فرانسه نیستم

کاماوینگا به عنوان مدافع چپ مقابل تونس:من از این قضیه خبر نداشتم و اینجا کشفش کردم. من مربی نیستم، اما اگر مربی چنین تصمیمی گرفته است، باید کاملا در جریان بوده باشد و می دانم که کاماویگا بازیکن توانمندی است.

به گزارش “ورش سه”، تیم فرانسه که در دو بازی قبلی خود مقابل استرالیا و دانمارک پیروز شده و صعود خود را قطعی کرده است، فردا به مصاف تونس می رود. بازی به خصوص برای تونس با یک امتیاز حساس است.

اورلین شوامنی می گوید که خود را رهبر نسل جدید بازیکنان ملی فرانسه با 16 بازی ملی نمی بیند.

شوامنی: من رهبر نسل جدید فوتبال فرانسه نیستم

امکان نیمکت نشینی بازیکنان اصلی مقابل تونس“همه ما می خواهیم بازی کنیم. شخصاً دوست دارم فردا در ترکیب اصلی باشم و بازیکنی را نمی شناسم که دوست نداشته باشد در یک بازی جام جهانی بازی نکند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

رهبر نسل جدید فرانسه:من دیگر 16 بازی داخلی ندارم، اما درست است که بازیکنان جوان و جدید زیادی در تیم ملی حضور دارند، با این حال من خودم را رهبر این نسل نمی دانم.


سرویس خبر شماره: 1856316
دسامبر 08, 1401 در 03:10 ب.ظ
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

همه می خواهند مقابل تونس بازی کنند

اورلین شوامنی، هافبک تیم ملی فرانسه و رئال مادرید در نشست خبری این دیدار گفت:تونس حریف خوب و بزرگی است و انگیزه بالایی مقابل ما دارد. صعود ما قطعی است اما به همه تیم ها احترام می گذاریم و با تمام توان در زمین خواهیم بود.

شومانی درباره تفاوت نقشش در رئال و تیم ملی صحبت کرددر تیم ملی دوست دارم جلوتر بروم اما می دانم که اجازه این کار را ندارم، در هر صورت از نقشی که در تیم ملی به من محول شده راضی هستم.