شواهد جدید به نفع دنی آلوز: او بی گناه است


سرویس خبر شماره: 1867961
12 فوریه 1401 ساعت 11:59 |
5.3 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آلوز از 20 ژانویه به دلیل آزار جنسی در شب سال نو در یکی از کافه های بارسلون در زندان به سر می برد.
مارتی که یکی از مشهورترین وکلای اسپانیایی است به دفاع از این بازیکن پرداخته و اکنون مدعی شده است که عکس ها و فیلم های موجود در این کافه نشان می دهد که ادعای تجاوز جنسی توسط آلوز کاملا نادرست است و این موضوع مردود است.
وی دفاعیه ای ۲۴ صفحه ای برای موکلش تهیه و به دادگاه تقدیم کرد و در بخشی از این دفاعیه آمده است که این عکس های موجود در واقع بی گناهی این ستاره برزیلی را ثابت می کند و باید توسط قاضی پرونده مورد بررسی دقیق قرار گیرد. و افسر تعیین شده برای تحقیق برای تایید صحت مورد بازجویی قرار می گیرند.
مارتی خاطرنشان می کند که اظهارات شاکی به هیچ وجه دقیق نبوده و یکی از دلایلش می تواند این باشد که او در واقع حادثه ای را بازگو کرده است که اتفاق نیفتاده است زیرا آلوز این زن را اجبار یا مرعوب نکرده است.

1778173

کریستوبال مارتی وکیل دنی آلوز مدعی شده است که تصاویر دوربین مداربسته ادعای این بازیکن را کاملا رد می کند.

شواهد جدید به نفع دنی آلوز: او بی گناه است

در این دفاع همچنین آمده است که آلوز به تنهایی وارد حمام کافه شده و شاکی پس از دقایقی بدون داشتن اجازه ورود یا داشتن درخواست یا تهدیدی پشت ورود خود وارد حمام کافه شده است که نشان می دهد این بازیکن در واقع او را مجبور کرد، هیچ کاری نکرد.
این مدافع سابق بارسلونا نیز بارها اتهام تجاوز جنسی و تجاوز به شاکی در این پرونده را رد کرده بود. اما اگر دادگاه او را مجرم تشخیص دهد، با 4 تا 12 سال زندان مواجه خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی