شوخی ستاره انگلیسی با مصدومیت عجیبش


کد اطلاعات: 2051738
9 تیر 1403 ساعت 23:03 |
2.2 هزار |

1نقطه نظر

آنتونی گوردون، ستاره تیم ملی انگلیس، با اشاره به مصدومیتش پس از سقوط از دوچرخه، می گوید در صورت گلزنی در یورو، کاری مشابه انجام خواهد داد.

شوخی ستاره انگلیسی با مصدومیت عجیبش

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آنتونی گوردون مهاجم انگلیسی پس از تصادف دو روز پیش با دوچرخه برایش قول داد که اگر در جام ملت های اروپا 2024 گل بزند، لذت یک گل روی دوچرخه را خواهد داشت!

گوردون اعتراف کرد که در حالی که در حال ضبط یک پیام ویدئویی برای خانواده اش بود، با یک دوچرخه برقی با سرعت زیاد تصادف کرد و خوشبختانه بدون آسیب جدی فرار کرد.

او گفت:با سرعتی که پایین آمدم، می‌توانستم آسیب بدتری داشته باشم. این اتفاق در زمین گلف افتاد و من روی یک تکه شن افتادم.

علاوه بر این، آنتونی گوردون افزود:“روز زیبایی بود، من از تپه ای پایین می رفتم و سعی می کردم یک ویدیو برای خانواده ام بسازم تا به آنها نشان دهم که دارم چه کار می کنم. قبل از اینکه بفهمم سرم به زمین خورد. من چندین زخم و بریدگی دارم، اما دردی ندارم.»

2048834

او درباره بازی برای تیم ملی انگلیس در یورو 2024 صحبت کرداین قضیه برای من معنای خاصی دارد، برای من اوج فوتبال است. به خصوص به عنوان یک ملت و با بازیکنانی که داریم، باید خیلی خوب باشید تا به آنجا برسید.

گوردون ادامه داد.“ذهنیت من این است که الان اینجا هستم و می خواهم به گونه ای در تیم ادامه دهم و در تیم برجسته باشم که مربی نتواند من را حذف کند. من هنوز آنجا نیستم و برای رسیدن به آن باید سخت تلاش کنم.”

او همچنین نقاط قوت خود را برجسته کرد و گفت“نقاط اصلی من این است که بسیار مستقیم و رک هستم، واضح است که سریع هستم.”

مجله اخبار فوتبال خارجی