شوخی های جنجالی موریس درباره قهرمان نشدن پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 2020406
21 مه 1403 در 9:18 ب.ظ.
4.8K امتیاز خبر|

6نقطه نظر

نویدکیا بیا مشکلی ندارم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مس رفسنجان با سوالات سختی مواجه شد.

شوخی های جنجالی موریس درباره قهرمان نشدن پرسپولیس

به گزارش “ورزهچه” خوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان صحبت های خود را آغاز کرد: ممنون از حضورتون معمولاً زمانی که در کنفرانس حضور نداشتیم، نمی توانستیم در بازی های خارج از خانه حضور پیدا کنیم یا مشکلاتی پیش می آمد، اما اکنون حضور در کنار شما باعث افتخار است.

وی سپس از عملکرد تیم فوتبال مس رفسنجان تمجید کرد و افزود: بازی خوبی را شاهد خواهیم بود زیرا تیم مس فوتبال خوبی ارائه می دهد، تیم رقابتی است و فردا شاهد یک بازی خوب در لیگ فوتبال ایران خواهیم بود.

قسمت بعدی صحبت های موریس در مورد محرم نویدکیا و بازیکنان سابق سپاهان که در مس بازی می کنند بود و درباره آنها گفت: فردا با دوست خوبم محرم نویدکیا آشنا میشم و باعث افتخاره. همچنین اگر آقای نویدکیا را کنار بگذاریم با بازیکنان سابقی که در تیم من بودند ملاقات خواهم کرد و روزهای خوبی خواهد بود، باعث افتخار من است و فوتبال همین است.

مورایس افزود: در فوتبال، در زندگی، شما همیشه دو بار با مردم ملاقات می کنید. به همین دلیل است که وقتی برای اولین بار همدیگر را می بینیم، باید خوبی، مهربانی و خوشبختی خود را نشان دهیم، تا اگر فرصتی برای اولین بار نشان دادن خوبی و مهربانی خود را نداشت، نشان دهد. در بار دوم

2020379

یکی از خبرنگاران دو سوال از موریس پرسید، یکی در مورد تشویق محرم نویدکیا در مسابقات اخیر و دومی درباره وضعیت مصدومیت میلاد زکی پور. موریس در پاسخ به این سوال گفت: اول از همه به سوال دوم پاسخ می دهم که پاسخ به آن بسیار دشوارتر از سوال اول است. زکی پور در این مسابقه حضور ندارد و نمی دانم در بازی بعدی خواهد بود یا خیر، کمی جراحی بینی انجام داد. برای بازیکن خوبی که نیاز داریم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم خیلی زود به تیم بازگردد.

موریس سپس به پاسخ به سوال اول بازگشت و درباره تشویق نویدکیا در سکوهای نقش جهان گفت: پاسخ سوال اول بسیار ساده است. نویدکیا بازیکن و مربی این تیم بود و در مس عملکرد خوبی داشت.

او ادامه داد: اینها چیزهایی است که معمولاً اتفاق می افتد و من خوشحالم که مردم مربیان را به یاد می آورند، از اینکه خودشان یک مربی می خواهند و اگر قرار است در آینده کسی به جای من باشد، یک نفر با کیفیت عالی شانس دوباره ای برای اجرا دارد. . ، کمک می کنم و خوشحال می شوم بعد از من نویدکیا باشم. چون دنیا پر از موقعیت است و هر لحظه می توانیم از موقعیت جدید استفاده کنیم و من هیچ نگرانی ندارم.

سوال بعدی موریس درباره عملکرد سپاهان در این فصل رقابتی و فراز و نشیب های این تیم بود و او در پاسخ به این سوال: ما فوتبال بازی می کنیم و هدف ما برد است. ما چیزی را از دست نداده‌ایم، چون پرسپولیس پارسال قهرمان شد و اگر امسال نبرد، آنها هستند که باخته‌اند، ما داریم می‌جنگیم تا یک چیزی بگیریم. بنابراین نمی توان گفت سپاهان باخت یا باخت، سپاهان در 9 سال گذشته قهرمان نشده است. ما تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام خواهیم داد. همه اینها به عملکرد خود ما و سایر تیم ها مربوط می شود که در پایان فصل در کجا خواهیم بود.

2020380

بعد از اینکه صحبت های او در این بخش ترجمه شد، مورایس پرسید که آیا تمرکز تیمش روی جام حذفی و قهرمانی است؟ در جام حذفی همه می خواهند برنده شوند. یک بار دیگر تکرار می کنم که سپاهان جام حذفی را از دست نداد و این پرسپولیس بود که پارسال قهرمان جام شد و الان دیگر در این رقابت ها نیست. هشت تیم برای صعود به مرحله بعد با هم رقابت می کنند. 4 تیم از این میان به نیمه نهایی و سپس فینال راه پیدا می کنند. نمی توانم پیش بینی کنم، روی بازی با مس رفسنجان تمرکز کرده ام، اگر زنده باشم بازی بعدی با ملوان خواهد بود. اما اگر از من بپرسید که آیا می‌خواهم قهرمان شوم یا نه، مطمئناً می‌خواهم این جام را ببرم.

مجله اخبار فوتبال داخلی