شوخی کی روش با سیسه: به خاطر تو موهام ریخت!

پس از سوت پایان این دیدار، نحوه تعامل کارلوس کی روش و آلیو سیسه در نوع خود جالب بود. سرمربی پرتغالی به سمت همتای خود رفت و به او تعظیم کرد و سرش را به سیسه نشان داد، سپس دو سرمربی در آغوش گرفتند و به تفریح ​​پرداختند.

پس از پایان مسابقه مشخص شد که کارلوس کی روش قبل از شروع بازی به سراغ سیسه رفته و به او گفته است: به من نگاه کن، وقتی برای عنوان قهرمانی جام ملت‌های آفریقا با تو روبرو شدم، به خاطر تو موهایم را از دست دادم. امروز به من رحم کن. بالاخره کی روش را تحسین کرد.

کارلوس کی روش در پایان دیدار مقابل سنگال گفتگوی جالبی با سرمربی سنگال داشت.

شوخی کی روش با سیسه: به خاطر تو موهام ریخت!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار ایران و سنگال به صحنه درگیری آلیو سیسه و کارلوس کی روش تبدیل شد. 2 مربی مشهور دنیای فوتبال که در چند ماه گذشته در قاره آفریقا به مصاف یکدیگر رفته اند و این بار در یک دیدار تدارکاتی با یک هدف مشترک به مصاف هم رفتند.

این آخرین دوئل مصر و سنگال نبود. آنها در آخرین مرحله مقدماتی جام جهانی و در بازی مرگ و زندگی به مصاف یکدیگر رفتند. فرعونی ها بازی رفت را تنها با یک گل بردند و همین نتیجه در بازی برگشت و به سود سنگال تکرار شد و این بار در ضربات پنالتی تیم پیروز مشخص شد که سیسه شاگردان آلیو با پیروزی در این دیدار راهی جام جهانی شدند.

اولین نبرد این 2 نفر به فوریه گذشته و دیدار فینال جام ملت های آفریقا برمی گردد. کی روش در زمان کوتاهی توانست مصر را در فینال وارد بحران کند و به مصاف سنگال قدرتمند برود اما در نهایت پس از تساوی بدون گل در 120 دقیقه، شاگردان آلیو سیسه بودند که توانستند در ضربات پنالتی پیروز شوند. و جام قهرمانی را کسب کند.


سرویس خبر شماره: 1845486
5 اردیبهشت 1401 ساعت 21:26 |
68 هزار امتیاز خبر|

15نقطه نظر

پس از چهارمین رویارویی در هشت ماه

پس از تغییرات روی نیمکت تیم ملی، کارلوس کی روش به جای دراگان اسکوچیچ مدیریت ایران را برعهده گرفت و در دیداری که از قبل آماده شده بود، دوباره به مصاف سنگال رفت و این بار تلاش دو تیم به تساوی یک بر صفر رسید. 1. سفیر بود.

البته پس از سوت پایان، این صحنه ها نیز توسط کارگردان تلویزیون پخش شد و چهره خندان سیسه و کی روش مورد توجه قرار گرفت. با وجود رقابت سختی که این 2 سرمربی در چند ماه گذشته در قاره آفریقا با یکدیگر داشته اند، این احترام و صمیمیت نیز در نوع خود جالب بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی