شورای پیشکسوتان پرسپولیس در گل محمدی; از دوست خوبم می خواهم آرام بنشیند / هر چه گذشت گذشت و تاریخ ساز شد!

محمود کلهر ادامه می دهد: انصافاً در نیمه دوم یحیی گل محمدی با تعویض های خود بازی را در دست گرفت. برخی از هم تیمی های فولاد خوزستان با توجه به گلی که وی به ثمر رسانده بود برای محافظت از دروازه خود به عقب رفتند. بر این اساس مالکیت توپ به طور کامل در اختیار پرسپولیسی ها بود اما غفلت برخی بازیکنان برای زدن ضربات آخر اجازه جبران گل خورده را به آنها نداد. با این حال پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و بد فوتبالی خود را به این تیم نشان داد. فولاد هم انگیزه زیادی از خود نشان داد و برای پیروزی در این دیدار آمد.

شورای پیشکسوتان پرسپولیس در گل محمدی;  از دوست خوبم می خواهم آرام بنشیند / هر چه گذشت گذشت و تاریخ ساز شد!

کلهر همچنین می گوید: با اینکه شیخ دیاباته هنوز با این شیخ دیابات استقلال فاصله دارد، اما همچنان مهاجمی زهرآگین و خطرناک است. اگر او در ترکیب اصلی باشد و محمد عمری جوان و تکنیکی در خط حمله در کنار او باشد، قدرت گلزنی پرسپولیس بیشتر می شود. البته حتما بنویسید که این فقط یک پیشنهاد است و من از تمرینات و شرایط تیم بی اطلاعم و چیزی که به ذهنم می رسد این است که پرسپولیس با زوج دیاباته و محمد عمری می تواند خط دفاعی را به هم بزند. هر تیمی

کلهر در ادامه خاطرنشان می کند: این تفاوت کیفیت یک بازیکن لالیگا مانند روبرتو تورس با یک بازیکن معمولی خارجی است. مطمئن باشید هیچ بازیکن لیگ برتری ایران نمی تواند ضربه ای که بازیکن اسپانیایی زد را بزند. ضربه سر تورس کلاس فوق العاده ای را نشان داد و همه تیم های ما باید مراقب خرید بازیکنان خارجی برای انجام چنین خریدهای خوبی باشند.

وی ضمن اشاره به گل روبرتو تورس یادآور می شود: گلی که تورس زد یک طرف و پاس دیدنی احسان پهلوان هم همینطور! هنوز در تعجبم که چرا پرسپولیس بازیکن باکیفیتی مثل احسان پهلوان را از دست داد؟ تابستان گذشته هم این را گفتم و الان واقعاً می بینید که پهلوان چقدر در شکست پرسپولیس نقش داشت. او یک هافبک فعال، سخت کوش و باهوش است. فقط پاسی که او به تورس داد را تماشا کنید تا ببینید من چه می گویم. از طرفی غیبت سروش رفیعی هم محسوس بود. اگر پرسپولیس این هافبک تکنیکی را در اختیار داشت شاید با نبوغ خودش کاری می کرد و در مواقع سختی مثل بازی با ذوب آهن به کمک این تیم می آمد.

پیشکسوت پرسپولیس پس از این برخورد در ادامه به حاشیه ها اشاره کرد و به سرمربی این تیم توصیه کرد: خواهش من از دوست خوبم آقای یحیی این است که مثل همیشه آرامش خود را حفظ کنند. متاسفانه یکی دو سالی است که فوتبال ما همیشه با تنش و حواشی همراه بوده است اما پرسپولیس و یحیی گل محمدی باید آرامش داشته باشند. این تیم پرسپولیس با فوتبالی که ارائه می دهد می تواند قهرمان لیگ برتر شود و تک تک بازیکنانش باید آرامش داشته باشند. بازی با فولاد خوزستان گذشت و در تاریخ ماندگار شد. حالا پرسپولیس باید به فکر رویارویی با آلومینیوم اراک باشد. باید به 3 امتیاز این بازی فکر کرد که تیم با حریف سرسختی روبرو می شود.

وی در پایان در خصوص خرید مهاجم برزیلی جدید پرسپولیس نیز می گوید: دقیقاً نمی دانم لئاندرو پریرا در چه سطحی و در چه وضعیتی است، اما می دانم که تیم پرسپولیس در حال حاضر به یک بازیکن حرفه ای و حرفه ای نیاز دارد. مهاجم شش امتیازی که این مهاجم توپ ها را به گل تبدیل می کند. پرسپولیس در رویارویی با فولاد خوزستان این کمبود را احساس کرد و امیدوارم فروردین برزیلی مهاجمی با کیفیت و موثر برای پرسپولیس باشد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پرسپولیس دومین شکست فصل خود را در اهواز مقابل شاگردان جواد نکونام متحمل شد. محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که اگر شیخ دیابات از ابتدا در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار می گرفت شاید نتیجه متفاوتی در زمین به دست می آمد.

وی در تلفظ این جمله می گوید: از آنجایی که دیاباته در خط حمله پرسپولیس قرار داشت، خطرات بیشتری روی دروازه فولاد ایجاد می شد و شاید اگر این مهاجم یا سایر بازیکنان دقت بیشتری می کردند، پرسپولیس n با شکست زمین را ترک نمی کرد. . البته به نظر می رسید جواد نکونام و کادر فنی فولاد خوزستان پرسپولیس را به خوبی آنالیز کرده بودند. تیم فولاد فضای خط میانی ظهردار پرسپولیس را در اختیار گرفت و فاصله مدافعان و هافبک های تیم نکونام بسیار کم بود و فضایی برای کار شاگردان گل محمدی ندادند. شاگردان فولاد در نیمه اول با همان سبک بازی به آنچه می خواستند رسیدند و به گل رسیدند.