شورش استقلالی ها علیه مجیدی/ نکونام علیه رویای فرهاد و آبی ها

جواد نکونام نیز سرمربی فولاد خوزستان است که آخرین قهرمانی استقلال با همین گل در لیگ دوازدهم مقابل همین فولاد خوزستان به دست آمد. باید منتظر ماند و دید که آیا تمام استقلالی های حاضر در فولاد می توانند اولین شکست را برای شاگردان فرهاد مجیدی رقم بزنند یا خیر.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

در استقلال زبیر نیک نفس و صالح حردانی حضور دارند که فصل گذشته در فولاد حضور داشتند و به عنوان خرید امسال مجیدی به حساب می آیند. از طرفی استقلال خاصی در ترکیب فولاد وجود دارد. در خط دفاعی عارف آقاسی را داریم که بازیکن فولاد بود و مدتی به استقلال آمد و به اهواز برگشت تا شاگرد نکونام شود. آرش رضاوند دیگر بازیکن تیم فولاد است که مقابل تیم سابقش بازی می کند. در این تیم البته پاتوسی سابقه حضور و درخشش در استقلال را هم دارد.

اخبار فوتبال داخلی –

علاوه بر حساسیت و اهمیت این بازی برای تیم ها و فوتبالدوستان، دیدارهای جالبی در بازی امروز وجود دارد که برخی از آن ها بین افرادی که قبلا در تیم حریف حضور داشتند، به آنها انگیزه مضاعفی در بازی امروز می دهد. همخوانی داشتن.

استقلال تهران از ساعت 19:45 امروز در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز میهمان فولاد خوزستان است و امروز یک بازی حساس و سرنوشت ساز لیگ بین دو تیم برگزار می شود.