شورش یونایتد در رختکن علیه رونالدو; ما تحقیر شدیم

روزنامه میرر به نقل از منابع نزدیک به باشگاه مدعی شده است که در رختکن یونایتد چند بازیکن از جمله چند بازیکن مهم این تیم نه تنها از رفتن رونالدو ناراضی نیستند بلکه خوشحال هستند. این روزنامه مدعی است که این بازیکنان معتقدند با جدایی رونالدو فرصت بیشتری برای تاثیرگذاری بر دیگر بازیکنان خواهند داشت.

بازیکنان منچستریونایتد نسبت به خبر جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم واکنش منفی نشان داده اند و حال و هوای رختکن یونایتد هم اکنون علیه فوق ستاره پرتغالی است.

یک سال پس از پیوستن به یونایتد از یوونتوس، رونالدو به مدیران باشگاه اطلاع داد که اگر پیشنهادی برای او به باشگاه برسد، باید جدایی او را بپذیرد. گفته می شود دلیل اصلی تمایل رونالدو به جدایی از یونایتد، غیبت تیم لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده است. اما دلیل دیگری که رسانه ها به آن اشاره کردند تعلل باشگاه در خرید مروارید مناسب در فصل تابستان بود.

به گزارش “ورش سه”، در روزهای اخیر مشخص شده است که کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد اطلاع داده که در تابستان از این باشگاه جدا خواهد شد. روزنامه انگلیسی میرور مدعی شده که هم تیمی های رونالدو از این خبر و شایعات فراوانی که این روزها به گوش می رسد خوشحال نیستند و در کنار هم جو منفی علیه کریستیانو در رختکن شیاطین سرخ شکل گرفته است.

این در حالی است که سال گذشته زمانی که شایعاتی مبنی بر پیوستن رونالدو به یونایتد شنیده می شد، گزارش هایی در رسانه ها منتشر شد که نشان می داد ورود رونالدو به اولدترافورد باعث اختلاف بین بازیکنان شده است و گروهی هستند که کریستیانو را دوست دارند و گروهی که خوشحال از حضور او، آنها تیم خود را در رختکن ندارند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1832063
14 جولای 1401 در 00:11
4.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

البته میرر اشاره می کند که بخش دیگری از یونایتد از رفتار رونالدو و درخواست او برای ترک این باشگاه ناراحت هستند و احساس می کنند ستاره پرتغالی یونایتد فعلی را کوچکتر از خود می بیند. این برای برخی از ستاره های یونایتد تحقیرآمیز بود و باعث رنجش آنها از کریستیانو شد.