شوک برای استقلال: غیبت یاماگا در فینال احتمالی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، 100 شهرورد با هزینه استقلالی ها به پایان رسید. علاوه بر باخت در این بازی، حالا کوین یاماگا نیز کل فصل را به دلیل مصدومیت در بازی با پرسپولیس از دست داده است و حتی در صورت صعود آبی ها به فینال، شانس حضور این بازیکن کم است.

یمگا در روزهای اخیر در تمرین استقلال شرکت کرد اما از آنجایی که مصدومیتش جدی بود نتوانست هم تیمی هایش را در تمرینات همراهی کند و پس از تست ها مشخص شد که فاصله وینگر فرانسوی بیش از حد انتظارش بوده است.

1869686

در دقایق پایانی نیمه اول دربی پایتخت، کوین یمگا در برخورد با توپ با مهدی عبدی، مهاجم پرسپولیس برخورد کرد که منجر به مصدومیت این بازیکن و کشیدگی کشاله ران شد تا یمگا بلافاصله محل را ترک کند. و حردانی جای او را گرفت.

خبر بد بعدی این است که با وجود اینکه استقلال می تواند به فینال جام حذفی راه پیدا کند، شانس یامگا برای حضور در ترکیب لس بلوز بسیار کم است و تقریباً می توان گفت که فصل برای این وینگر فرانسوی به پایان رسیده است و ساپینتو باید به این فکر کند. جایگزینی مناسب برای کوین.


سرویس خبر شماره: 1934579
11 مه 1402 در 2:36 ب.ظ
958 امتیاز خبر

0نقطه نظر

وینگر فرانسوی قهرمانی و حذف را از دست داد

پزشکان استقلال به ریکاردو ساپینتو خبر خوبی ندادند زیرا طبق اعلام آنها کوین یاماگا در مجموع فصل را باخت و حتی نمی تواند آبی ها را در دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل نساجی همراهی کند. جلسه ای که 23 یا 24 روز دیگر برگزار می شود.

حالا که غیبت طولانی مدت یاماگا مشخص شده، او قصد دارد فردا ایران را به مقصد کشورش ترک کند تا مراحل درمانی را در آنجا طی کند. ساپینتو خروج این بازیکن از کشور را پذیرفته و حضور وینگر فرانسوی با لباس استقلال به فصل آینده موکول شده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

کوین یاماگا بعید است در دیدار نیمه نهایی و حتی فینال نهایی جام حذفی حاضر شود و قصد دارد فردا ایران را ترک کند.

شوک برای استقلال: غیبت یاماگا در فینال احتمالی!