شوک برای تاتنهام: غیبت چند هفته ای لوریس در زمین

هوگو لوریس دروازه بان فرانسوی تاتنهام به دلیل مصدومیت 6 تا 8 هفته از میادین دور خواهد بود.

شوک برای تاتنهام: غیبت چند هفته ای لوریس در زمین

فورستر از زمان انتقال به آن باشگاه، چهار بازی برای تاتنهام انجام داده است. یک بازی جام اتحادیه، دو بازی جام حذفی و یک بازی مقابل برنتفورد در لیگ برتر که به تساوی 2-2 رسید. در آن زمان لوریس به دلیل حضور در جام جهانی در استراحت بود و به تمرینات بازنگشته بود.

1779457


سرویس خبر شماره: 1869340
19 فوریه 1401 در 4:05 ب.ظ
1.9 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

لوریس اخیراً پس از اشتباهات فاحش در شکست برابر استون ویلا و آرسنال در تیتر خبرها قرار گرفته است. لوریس اکنون هر دو بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان را از دست خواهد داد. لوریس همچنین بازی های لیگ برتر مقابل لسترسیتی، وستهم، چلسی، ولوز و ناتینگهام فارست و همچنین دور پنجم جام حذفی را از دست خواهد داد. اگر او 8 هفته از میادین دور باشد، لوریس در اوایل آوریل مقابل اورتون به میدان خواهد رفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیروزی 1-0 تاتنهام مقابل سیتی یکشنبه شب مصدومیت قابل توجهی را برای تاتنهام به همراه داشت و امروز اعلام شد هوگو لوریس 6-8 هفته در کنار تیمش نخواهد بود. او از ناحیه زانو آسیب دیده است و تاتنهام خوشبین است که بتواند بدون جراحی و با فیزیوتراپی بهبود یابد. او تحت هیچ شرایطی نمی تواند حداقل 6 هفته در دروازه باشد. غیبت لوریس فریزر فورستر را که در تابستان از ساوتهمپتون به تاتنهام پیوست، مجبور خواهد کرد تا جایگزین او در دروازه شود.

1798742