شوک برای تیم ملی: شاید کاپیتان در لیست نباشد


سرویس خبر شماره: 2005814
11 مارس 1402 در 2:21 ب.ظ.
3.2 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

جهانبخش غایب احتمالی فیفا دی؛

ستاره ایرانی فاینورد در شب صعودش به فینال جام حذفی هلند حضور نداشت.

شوک برای تیم ملی: شاید کاپیتان در لیست نباشد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرضا جهانبخش با اینکه به فینال جام ملت های آسیا راه پیدا نکرد و تجربه قهرمانی را کسب نکرد، اما موفق شد در دو دیدار اخیر تیم ملی ایران در این رقابت ها به گلزنی برسد. تیم های ژاپن و قطر نشان داد که در این رقابت ها درخشیده است اما با بازگشت به هلند شرایط سختی را پشت سر می گذارد.

ستاره ایرانی فاینورد پس از اضافه شدن به اردوی فاینورد در بازی لیگ اردیویسه مقابل اسپارتا روتردام بازیکن تعویضی بود اما پس از آن او دو بازی متوالی را به دلیل مصدومیت از دست داده و حالا با مصدومیت دیگری دست و پنجه نرم می کند.

علیرضا جهانبخش پس از از دست دادن یک پنالتی حساس مقابل فاینورد مقابل رم در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ کنفرانس اروپا، در بازی لیگ اردیویسه هلند مقابل آلمر سیتی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و روی یکی از گل های تیمش تاثیرگذار بود. لیست تیم او حذف شده است.

1996490

فاینورد، ملی پوش ایرانی، به دلیل کشیدگی همسترینگ که بعد از بازی مقابل آلمر سیتی برایش به وجود آمد، در بازی رفت 2-1 تیمش مقابل گرونینگن در نیمه نهایی جام حذفی هلند غایب بود. و بعید است به این زودی ها بتواند به میادین بازگردد.

علیرضا جهانبخش که در این فصل 10 بازی در اردویژه هلند انجام داده و یک پاس گل نیز به ثبت رسانده است، به دلیل کشیدگی همسترینگ مقابل خرونینگن غایب بود و بعید به نظر می رسد ماه آینده بتواند از مصدومیت خود خلاص شود و به همین دلیل احتمالاً این بازیکن را از دست خواهد داد. در روز فیفا بازی کنید و روز بعدی که در آوریل برگزار خواهد شد غایب است.

تیم فوتبال فاینورد علاوه بر لیگ اردیویژه پیش رو، قرار است یکشنبه 11 اردیبهشت در فینال جام حذفی هلند به مصاف نایمخن برود که علیرضا جهانبخش امیدوار است فرصت بازی برابر تیم سابقش را داشته باشد.

مجله اخبار فوتبال داخلی