شوک برای رئال: شاید کروس به لیورپول نرسد!

تونی کروس ستاره رئال مادرید ممکن است بازی مقابل لیورپول را از دست بدهد.

شوک برای رئال: شاید کروس به لیورپول نرسد!


سرویس خبر شماره: 1870958
29 فوریه 1401 ساعت 09:36
1.1 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کروس در چند هفته گذشته عملکرد خوبی در ترکیب رئال مادرید به نمایش گذاشته و در حال بازگشت به روزهای اوج خود بود.
اما قبل از بازی مقابل الچه بود که کارلو آنچلوتی اعلام کرد این هافبک آلمانی به دلیل مصدومیت و درد نتوانست تیمش را در این دیدار همراهی کند و از لیست خط خورده است.
گمانه زنی های زیادی حاکی از آن بود که این بازیکن به دلیل درد و ناراحتی باید استراحت کند تا با قدرت و آرامش در بازی با اوساسونا و البته بازی مهم مقابل لیورپول در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا ظاهر شود. .

1802604

اما حالا به نظر می رسد رئال مادرید با یک کابوس بزرگ روبرو شده است. اتلتیکو اعلام کرد که احتمال غیبت کروس در بازی رفت مقابل لیورپول در آنفیلد که سه شنبه هفته جاری برگزار می شود بسیار جدی است.
این به هیچ وجه خبر خوبی برای آنچلوتی نیست زیرا او قبلاً چندین بار تاکید کرده است که زوج لوکا مودریچ و کروس تنها گزینه قابل اعتماد او برای حضور در خط هافبک رئال در بازی های مهم هستند.
رئال مادرید هنوز به طور رسمی این موضوع را تایید نکرده است و به نظر می رسد آنها امیدوارند که کروس بتواند در زمان این بازی بهبود یابد.
شاگردان آنچلوتی قرار است امشب در لالیگا به مصاف اوساسونا بروند و سپس برای بازی مقابل لیورپول آماده شوند.



مجله اخبار فوتبال خارجی