شوک برای سیاوش یزدانی در آستانه شروع لیگ برتر

در چنین شرایطی سیاوش یزدانی با اخذ کفالت از پدرش تقاضای معافیت دائم کرد اما درخواست وی که در دوران خدمت ارائه شده بود رد شد و نتوانست معافیت خود را دریافت کند.

در این شرایط یزدانی مجبور به بازگشت به ترکیب ملوان شد و حتی دو جلسه با این تیم تمرین کرد اما رفتار این بازیکن باعث نارضایتی مازیار زارع شد. سرمربی تیم ملوان که از غیبت یزدانی در تمرینات تدارکاتی تیمش ناراضی است، حالا به وی گفته که نیازی به حضور او نیست و نامه ای را به مسئولان باشگاه ارائه کرده است که به این بازیکن نیازی نیست.

ملوان انزلی سرمربی تیم در آستانه شروع لیگ برتر با ارسال نامه ای به مسئولان باشگاه مبنی بر عدم نیاز به سیاوش یزدانی اعلام کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیاوش یزدانی مدافع سابق استقلال پس از حضور در ملوان به عنوان سرباز چند روزی در تمرین این تیم حاضر شد اما حتی یک دقیقه هم در ترکیب تیم قرار نگرفت. این مدافع باتجربه در آن زمان وضعیت روحی خود را دلیل عدم حضورش در تمرینات عنوان کرد. نکته جالب اینجاست که یزدانی در این مدت فقط برای حضور در پادگان روزهای شنبه به انزلی می آمد و به تمرین ملوان نرفته بود.


سرویس خبر شماره: 1837596
آگوست 19, 1401 @ 7:27 ب.ظ
79.7 هزار |

49نقطه نظر

مازیار زارع نامه بیهوده ای را به دست مسئولان باشگاه داد

این اتفاق در حالی رخ داد که سیاوش یزدانی هنوز زمان زیادی از خدمت سربازی خود باقی مانده است و با توجه به عدم نیاز به نامه سرمربی ملوان، مشخص نیست که او چه شرایطی خواهد داشت. با شرایط موجود قانوناً باید به پادگان برود اما ظاهراً برخی از مدیران باشگاه دریایی درصدد رفع مشکل هستند. باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.



مجله اخبار فوتبال داخلی