شوک برای هروه رنار قبل از جام جهانی زنان

این در حالی است که ماری آنتوانت کاتوتو، دیگر مهاجم تیم ملی فرانسه نیز به دلیل مصدومیت طولانی مدت در جام جهانی بانوان غایب خواهد بود.

هروه رنار سرمربی تیم ملی زنان فرانسه در کمتر از سه ماه مانده به آغاز جام جهانی زنان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنانش مصدوم شد.

شوک برای هروه رنار قبل از جام جهانی زنان

دلفین کاکارینو، ستاره لیون که 56 بازی ملی در دوران حرفه ای خود دارد و 14 گل به ثمر رسانده است، هفته گذشته در جریان بازی تیمش مقابل پاری سن ژرمن دچار پارگی رباط صلیبی شد و پس از تست های پزشکی مشخص شد که باید تحت عمل جراحی قرار گیرد. .

باید دید آیا سرمربی سابق تیم ملی عربستان موفق می شود این چالش را پشت سر بگذارد و در جام جهانی بانوان موفق شود، جایگاه خود را در تیم بانوان فرانسه تقویت کند یا خیر؟



مجله اخبار فوتبال خارجی

رنار که این روزها برنامه های آماده سازی تیمش برای حضور در جام جهانی بانوان را دنبال می کند، با مصدومیت دو مهاجم تاثیرگذار خود با چالش جدی مواجه شده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هروه رنار که در جام جهانی 2022 قطر نیمکت نشین تیم ملی عربستان بود و توانست در این مسابقات ناراحتی ایجاد کند و آرژانتین را شکست دهد، پس از این به همکاری خود با فدراسیون فوتبال عربستان پایان داد. مسابقات و مدیریت تیم را بر عهده گرفت و تیم زنان فرانسه را در اختیار گرفت.


سرویس خبر شماره: 1939960
05 ژوئن 1402 ساعت 08:30
2.8K |

0نقطه نظر