شوک بزرگ فرانسوی ها برای فوتبال عربستان

البته این مربی فرانسوی به این نوع مذاکرات و نقل و انتقالات سریع عادت کرده است. اتفاق مشابهی برای او در سال 2012 رخ داد که دو ماه قبل از جام ملت‌های آفریقا سرمربیگری زامبیا را پذیرفت.

1701905

اردوی مارس تیم ملی عربستان آخرین حضور این مربی سرشناس فرانسوی خواهد بود که به تیمی در رشته بانوان خواهد پیوست.

شوک بزرگ فرانسوی ها برای فوتبال عربستان

به گفته وی، مذاکرات فسخ با عربستان به خوبی پیش می رود و او می خواهد اولین لیست تیم زنان فرانسه را دو روز پس از دومین بازی عربستان در این روز فیفا ارائه کند. به این ترتیب آخرین اردوی عربستان با رنارد خواهد بود!



مجله اخبار فوتبال خارجی

ژان میشل اولاس، عضو فدراسیون فوتبال فرانسه در مصاحبه خود درباره وضعیت سرمربی فعلی عربستان توضیح داد: می توانم بگویم که او در موقعیت خوبی قرار دارد. من هر روز با او تلفنی صحبت می کنم. مثل همه. البته نامزدهای زیادی وجود دارد. چون اگر کارها خوب پیش نرود، نمی توانید ناآماده باشید، اما تماس ها با رنارد بسیار مثبت است.

1834303
گزارش روزنامه الریاضی از حضور رنار در ارتش عربستان امروز

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رسانه های فرانسوی مدعی شده اند که فدراسیون فوتبال فرانسه با این سرمربی و همچنین فدراسیون عربستان برای سرمربیگری هروه رنار در تیم بانوان این کشور وارد مذاکرات بسیار پیشرفته ای شده است.

همچنین گفته می شود در صورت فسخ قرارداد رنار با تیم ملی عربستان، دستیار فعلی خود، لوران بونادی را در سفر به فرانسه با خود همراه خواهد کرد.


سرویس خبر شماره: 1896830
آوریل 01, 1402 در 03:16
3.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

آغاز آخرین مبارزات انتخاباتی هروه رنار با سعودی ها

هروه رنار در حال حاضر در تلاش است تا رابطه خود با تیم ملی عربستان را مثبت به پایان برساند و اگر همه چیز خوب پیش برود، سرمربی جدید تیم ملی بانوان فرانسه خواهد شد. اگرچه قرارداد این سرمربی سرشناس با تیم ملی عربستان همچنان پابرجاست و رنار در این بازی با لباس عربستان دیده شد.

1834302

اگرچه رنار در روزهای 24 و 28 مارس، یعنی در روزهای آینده، دو بازی دوستانه با تیم ملی عربستان سعودی مقابل ونزوئلا و بولیوی برگزار می کند، اما برای هدایت تیم زنان فرانسه، تماشای بازی های زیادی را آغاز کرده است. رنار آماده است تا لیست جدید فرانسوی ها را بنویسد تا اولین اردو را از اول آوریل آغاز کند.

هروه رنار روز دوشنبه وارد جده شد و همراهی او با سبزپوشان عربستانی هواداران آنجا را امیدوار کرد که سعودی ها با این سرمربی فرانسوی ادامه دهند، اما مشخص شد این آخرین اردو و آخرین روزهای حضور رنار است. در عربستان سعودی.