شوک به بلوز؛ بازیکن استقلال اجازه حضور در لیگ را ندارد/ ساپینتو جایگزین ملی پوش را مشخص کرد.



. اگرچه استقلالی ها در روزهای اخیر ابتدا در اردوی ترکیه و سپس در تهران تمرینات سختی را با همه بازیکنان خود ترتیب داده اند، اما برخی اتفاقات غیرمنتظره باعث شد تا ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی آبی ها، همه بازیکنانش را در اختیار نداشته باشد. در چند روز گذشته موجود است.
ابتدا صالح حردانی در دیدار تدارکاتی اخیر استقلال و هوادار که جمعه گذشته برگزار شد از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شدید شد و به ناچار زمین را ترک کرد. این بازیکن که در روزهای اخیر تحت برخی اقدامات پزشکی قرار گرفته بود، با نظر پزشکان منتظر رفع تورم ناحیه آسیب دیده بود تا هفته اول با ام آر آی وضعیت نهایی این بازیکن مشخص شود. بازی مقابل سپاهان
بر اساس شنیده ها، هرچند مصدومیت حردانی جدی نیست، اما از آنجایی که این بازیکن در روزهای اخیر به دلیل این مصدومیت تمرینی انجام نداده، به نظر می رسد بازی با سپاهان را از دست بدهد و به احتمال زیاد ‘به آن نرسد. نقطه حساس بازی البته بازیکنان دیگری مانند رضا میرزایی و حتی کوین یمگا در پست حردانی حضور دارند اما برخی مشاهدات تمرینات استقلالی ها در روزهای اخیر نشان می دهد که احتمالا میرزایی در این پست به جای حردانی مقابل شاگردان مورائیس در هفته اول استقلال را همراهی خواهد کرد. و اگر یامگا در ترکیب باشد اگر اصلی باشد احتمالا در پست دیگری بازی خواهد کرد.
از سوی دیگر این خبر در خط دفاعی استقلال به گوش می رسد با وجود اینکه محمدحسین مرادمند که در نیم فصل دوم به دلیل خدمتش از استقلال جدا شده بود به این تیم بازگشت اما از آنجایی که کارت این بازیکن کارت پایان خدمت شهریور ماه صادر می شود، مرادمند نیز مطمئنا نه تنها دیدار با سپاهان، بلکه هفته های ابتدایی دیدارهای تیمش تا صدور کارت پایان خدمت را از دست خواهد داد. مرادمند به دلیل این مشکل نتوانست در موعد مقرر به همراه سایر هم تیمی هایش به ترکیه سفر کند و چند روز پس از اعزام کاروان استقلال و با رفع مشکلاتش تسلیم شد و به آنکارا رفت تا این تیم را همراهی کند.
بر این اساس از تمرین استقلال خبر می رسد که با این اتفاق ساپینتو قصد دارد تیمش را با سه مدافع مقابل سپاهان به میدان برود و از ترکیب چشمی، سیلوا و غلامی در خط دفاعی استفاده خواهد کرد و جالب اینکه مرادمند این کار را انجام داد. در آخرین بازی های تدارکاتی استقلال نیز این هافبک در ترکیب آبی فیکس مقابل حریفان حضور نداشت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال