شوک به قرمزها؛ ستاره ای که برای جام جهانی می رود!

روبرتو فیرمینو، مهاجم برزیلی لیورپول، در آستانه ورود به هشتمین فصل فوتبالی خود با این باشگاه انگلیسی، به تیم فوتبال یوونتوس خواهد پیوست.

فیرمینو در تابستان 2015 پس از جدایی از هوفنهایم، پیراهن لیورپول را بر تن کرد، اما فصل گذشته به خصوص با آمدن لوئیس دیاس و درخشش دیوگو جوتا، جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داد. داروین نونیس نیز به تازگی به لیورپول پیوسته است تا کار فیرمینو را دشوارتر کند. او در 327 بازی برای قرمزها 98 گل به ثمر رسانده و 74 پاس گل داده است اما به نظر می رسد به پایان دوران حضورش در آنفیلد نزدیک می شود.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

آینده فیرمینو در لیورپول اخیراً در هاله ای از ابهام قرار گرفته است، اما گزارش های اخیر حاکی از آن است که ستاره برزیلی شخصاً علاقه مند به ترک لیورپول برای به دست آوردن فرصت های بازی بیشتر قبل از شروع جام جهانی است.

رسانه های ایتالیایی گزارش می دهند که باشگاه یوونتوس درخواستی 20 میلیون پوندی به مسئولان لیورپول برای جذب این بازیکن 30 ساله ارائه کرده است. همچنین در جریان اردوی پیش فصل تیم فوتبال لیورپول مشاهده شد که یورگن کلوپ سرمربی این تیم از داروین نونس به عنوان مهاجم استفاده کرده و فیرمینو روی نیمکت حضور داشته است.

با این حال کلوپ به سوال یکی از خبرنگاران درباره انتقال فیرمینو در رسانه ها واکنش نشان داد و آن را خنده دار خواند و پاسخ دیگری نداد.