شوک جدید برای یونایتد؛ مذاکرات پی اس جی با راشفورد


سرویس خبر شماره: 1837789
20 اوت 1401 @ 11:09 ب.ظ
590

0نقطه نظر

طبق گزارش امروز تیم مدیریتی پاری سن ژرمن، آنها مذاکرات مستقیمی با مسئولان برنامه های راشفورد داشته اند. مذاکراتی که نتایج آن مثبت اعلام شد. این رسانه می گوید که پاری سن ژرمن از علاقه راشفورد به منچستریونایتد آگاه است و به همین دلیل، آنها در حال بررسی پیشنهادی زیاد برای جذب او هستند.

نشریه فرانسوی اکیپ گزارش داد مسئولان برنامه های مارکوس راشفورد در حال مذاکره مستقیم با باشگاه پی اس جی هستند و احتمال انتقال مهاجم انگلیسی به پاریس زیاد است.

پاری سن ژرمن در تابستان امسال به دنبال یک مهاجم جدید در بازار نقل و انتقالات بود. پاریسی ها در ابتدای تابستان روبرت لواندوفسکی را هدف قرار دادند اما به سرعت متوجه شدند که ستاره لهستانی فقط قصد دارد به بارسلونا بپیوندد. کریستوف گوتیه، سرمربی پاری سن ژرمن اخیرا تایید کرده است که تیمش مصمم است تا قبل از پایان تابستان یک مهاجم دیگر را به خدمت بگیرد.

راشفورد که دو سال از قرارداد فعلی اش با یونایتد باقی مانده است، سال گذشته فصل بسیار ضعیفی را در یونایتد پشت سر گذاشت. او 25 بازی برای شیاطین سرخ در لیگ برتر انجام داد و تنها توانست 6 گل به ثمر برساند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد که روزهای سختی را سپری می کند و با موج شدید انتقادات روبه رو می شود، با خبر تلخ دیگری روبه رو شده است که نگرانی اریک تنهاچ را بیشتر می کند. به گزارش نشریه فرانسوی اکیپ، مذاکرات مستقیم بین مارکوس راشفورد و پاری سن ژرمن احتمال انتقال او به باشگاه پاریسی را افزایش داده است.