شوک دوم در استقلال/ خطای آبی ها درباره هافبک هجومی تکرار شد!

با این تفاسیر باید دید در جلسه ای که به زودی بین سران دو باشگاه برگزار می شود چه تصمیمی گرفته می شود. آیا سران استقلال موافقت باشگاه صنعتی را برای ادامه همکاری با این دو بازیکن جلب می کنند یا اینکه جلالی و صادقی در رده بیست و دوم قهرمانی به مقصد دیگری می روند؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال

البته باشگاه استقلال معتقد است برای پرداخت مطالبات سایپا در موعد مقرر دو بار در روزهای 28 و 30 خرداد اقدام کرده که مشکل حساب سایپا باعث لغو حواله بانکی شده و او نیز موضوع را به طرف مقابل اعلام کرده است.

در همین راستا گفته می شود باشگاه سایپا پیشنهادات چند تیم لیگ برتری برای انتقال جلالی را نیز بررسی کرده است اما این همه ماجرا نیست. چرا که با پیگیری باشگاه سایپا مشخص شد این تفاهم نامه شامل انتقال امیرعلی صادقی هافبک هجومی تیم ملی امید نیز می شود.

سابقه تفاهم نامه باشگاه استقلال و سایپا برای انتقال ابوالفضل جلالی برای ادامه فعالیت این بازیکن ملی پوش در جمع آبی پوشان مشکلاتی ایجاد کرده است تا جایی که حتی می تواند آن را به سرانجام برساند. دور.

اما باشگاه سایپا که با ارسال نامه ای به سازمان لیگ از پرداخت نشدن قسط دوم استقلال خبر داده، جلالی و صادقی را بازیکنان این تیم صنعتی می داند.