شوک نویر در آلمان: شاید به دنبال یورو بروم!


کد اطلاعات: 2049339
29 ژوئن 1403 در 9:58 ق.ظ.
1.2K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

مانوئل نویر ستاره تیم ملی آلمان می گوید قصد دارد بعد از یورو از این تیم خداحافظی کند.

شوک نویر در آلمان: شاید به دنبال یورو بروم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نویر که در سال های اخیر روزهای سخت و مصدومیتی را پشت سر گذاشته، از سوی یولیان ناگلزمن برای حضور در یورو 2024 دعوت شد تا هشتمین حضور خود در یک تورنمنت مهم را در ترکیب تیم ملی آلمان تجربه کند. و رکورد جدیدی برای ثبت نام ثبت کرد.

او اکنون با رکورد جانلوئیجی بوفون، دروازه بان اسطوره ای تیم ملی ایتالیا برابری کرده و 17 بازی در جام ملت های اروپا انجام داده است و این فرصت را دارد تا در دیدارهای گروه های فاز این تورنمنت این رکورد را از آن خود کند. . این حادثه بیانگر خوشحالی بود.

2043719

ستاره بایرن مونیخ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران درباره احتمال بازنشستگی خود از فوتبال داخلی گفت: فعلا دوست ندارم در این مورد چیزی بگویم. بعد از پایان این مسابقات فکر می کنم اینها را انجام دهم. به طور جدی سوال می کند.”

نویر اولین بار در سال 2009 برای تیم ملی آلمان بازی کرد و از آن زمان تاکنون 120 بازی با پیراهن این تیم انجام داده است. او در جام جهانی 2010، 2014، 2018 و 2022 در این تیم حضور داشت و با آنها به مقام قهرمانی دست یافت.

بازگشت او به تیم ملی پس از مصدومیت شدید و شکستگی پا با انتقادهای زیادی همراه بود چرا که بسیاری معتقدند این بازیکن دیگر توانایی کافی برای حضور در این سطح را ندارد و اشتباهاتش او را زیر سوال برده است . آنها معتقدند که مارک آندره ترشتگن گزینه بهتری از او خواهد بود.

مجله اخبار فوتبال خارجی