شوک 222 میلیاردی: تکرار محرومیت طارمی برای الهلال!

الهلال به پرداخت 27 میلیون ریال سعودی به باشگاه النصر محکوم شد.

باشگاه الهلال اعلام کرده است که این پرونده را به دادگاه عالی ورزش ارجاع می دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که دو روز بود شایعاتی مبنی بر محرومیت الهلال در پرونده محمد کنو در رسانه های عربستان منتشر شده بود، نیمه شب اخبار رسمی در این باره منتشر شد و به این ترتیب هواداران الهلال شوکه شدند.


سرویس خبر شماره: 1822333 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 02:11 |
14,322 |

0نظرات

النصر رقیب دیرینه خود را جایگزین پرسپولیس کرد.

اما این پایان نیست. محمد کنو نیز چهار ماه از میادین محروم خواهد شد، بنابراین این حکم دقیقا مشابه حکم فیفا در پرونده شکایت ریزه اسپور از پرسپولیس و مهدی طارمی است.

محمد کنو در زمستان با باشگاه النصر در حال مذاکره بود و در حالی که الهلال او را متقاعد کرد که قرارداد خود را تمدید کند و قرارداد جدیدی امضا کند، باشگاه النصر مدعی شد که این بازیکن با النصر نیز قرارداد امضا کرده و پرونده را ثبت کرده است. یک شکایت.

همچنین باشگاه الهلال با پرداخت 27 میلیون ریال عربستان (222 میلیارد تومان) محکوم شد تا یکی از بزرگترین ضررهای تاریخ فوتبال آسیا را متحمل شود.

حکم محرومیت الهلال عربستان از دو پنجره نقل و انتقالاتی و پرداخت چیزی حدود 200 میلیارد تومان صادر شد.

طبق اعلام اتحادیه فوتبال عربستان، الهلال به دلیل ناکامی در جذب محمد کنو، از دو پنجره نقل و انتقالاتی (تابستان 2022 و زمستان 2023) محروم شده است.

به این ترتیب الهلال در نقل و انتقالات تابستانی نمی تواند بازیکنی به خدمت بگیرد و برای فصل آینده تنها امکان تمدید قرارداد بازیکنانی که فصل گذشته در این تیم بودند وجود دارد.

در حالی که باشگاه النصر به دلیل قصور قانونی در پرونده پرسپولیس مورد تمسخر هواداران الهلال قرار گرفت، این بار همین فضا را تجربه کرد تا اینکه 48 ساعت پیش خبرنگاران عربستانی خبر محرومیت الهلال را منتشر کردند.