شکار بارسا از برزیل؛ آلماس سانتوس به اسپانیا می رود

چندین باشگاه بزرگ اروپایی متوجه استعداد درخشان کایکی شدند و به دنبال جذب او بودند، اما به لطف رابطه بسیار خوب با باشگاه سانتوس، بارسلونا موفق شد قرارداد خاصی را امضا کند که به آنها اطمینان داد که این استعداد ناب را از دست نخواهند داد.برزیلی.



مجله اخبار فوتبال خارجی

طبق قراردادی که با سانتوس برزیلی امضا شده، بارسلونا با 20 میلیون یورو حق جذب کایکی را خواهد داشت. رسانه های اسپانیایی مدعی هستند کایکی تا ساعاتی دیگر به باشگاه آلمیرا خواهد پیوست. بارسا در حال حاضر تصمیمی برای جذب ستاره جوان برزیلی ندارد و این احتمال وجود دارد که او در سال های آینده به بلوغ لازم برای بازی برای بلوگرانا برسد.

پدیده جوان باشگاه سانتوس که بارسلونا برای چند سال آینده گزینه خرید او را دارد، به زودی به اسپانیا می رود و به آلمیرا می پیوندد.

به گزارش “ورش سه”، کایکی، پدیده جوان باشگاه سانتوس برزیل، یکی از جوانان خوش آتیه ای است که بارسلونا در برزیل کشف کرده است و با عقد قراردادی تا چند سال آینده، امکان استفاده از او را در اختیار دارد. هر لحظه آنها آن را خوب می دانند. کایکی اکنون قرار است برای پیوستن به باشگاه آلمیرا به اسپانیا سفر کند.


سرویس خبر شماره: 1833118
20 جولای 1401 ساعت 10:00 ب.ظ.
32.2K |

دهنقطه نظر

رسانه های اسپانیایی از کایکه که در پست دفاع مرکزی بازی می کند به عنوان الماس برزیلی سانتوس یاد می کنند. آنها می گویند باشگاه آلمیرا و سانتوس برای پیوستن کایکی به باشگاه اسپانیایی با پرداخت 7 تا 8 میلیون یورو به توافق رسیده اند. بارسا که حق انحصاری خرید کایکی را دارد به این قرارداد چراغ سبز نشان داده است.