شکار لوکادیا در ماشین تشریفاتی تخت جمشید (ویژه)


سرویس خبر شماره: 1838473
آگوست 24, 1401 @ 5:22 ب.ظ
3.8K |

1نقطه نظر

در این بین هواداران پرسپولیس قصد داشتند با او عکس یادگاری بگیرند که چند نفر از آنها موفق به این کار شدند اما تلاش خبرنگاران برای گفتگو با او بی نتیجه ماند.

نکته جالب اینجاست که باشگاه پرسپولیس از خودروی تشریفاتی مدل جدید شرکت رنو برای انتقال لوکادیا از باشگاه به محل سکونتش استفاده کرده و در حالی که خبرنگار “مجله اخبار فوتبال” برای گرفتن عکسی زیبا وارد خودرو شده است. از او، ناگهان ماموران باشگاه با یک حمله وحشیانه او را متوقف کردند. قاب زیر به عنوان اولین عکس ثبت شده سوپراستار هلندی ثبت شده است، این قاب است که او در یک ماشین مدل بالا با عینک آفتابی و استایلی خاص نشسته و بدون توجه به هیجان خبرنگاران و طرفداران به صفحه موبایل خود خیره شده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

با خروج مهاجم هلندی، محسن خلیلی مدیر آکادمی پرسپولیس وارد ساختمان باشگاه شد و دیدار گرمی با یورگن لوکادیا داشت. خلیلی که تجربه آقای گلی از پرسپولیس در لیگ برتر را دارد، لحظاتی با او گپ زد تا لوکادیا با اسکورت حراست باشگاه پرسپولیس و همراهی امیرعلی حسینی فاصله بین دروازه باشگاه و ماشین را طی کند.

یورگن لوکادیا دقایقی پیش در میان ازدحام هواداران پرسپولیس ساختمان باشگاه را ترک کرد.

جدایی لوکادیا از این باشگاه زمانی اتفاق افتاد که برخی از خبرنگاران میدانی پرسپولیس از حضور مهاجم جدید پرسپولیس مطلع شدند و به خیابان شیخ بهایی رفتند تا احتمالا اولین اظهارات مهاجم جدید سرخ ها را ثبت کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لوکادیا که از روز گذشته تست های پزشکی خود را دنبال می کند، امروز به باشگاه پرسپولیس رفت و پس از دیدار با سران این باشگاه، ساختمان باشگاه پرسپولیس را ترک کرد.