شکایت بازیکن تیم ملی استرالیا از گستاخی ژیرو

جیسون کامینگز، مهاجم استرالیایی خاطره جالبی از بازی این تیم مقابل فرانسه در جام جهانی 2022 تعریف کرده است.

شکایت بازیکن تیم ملی استرالیا از گستاخی ژیرو

به گزارش “ورش سه”، تیم فرانسه شب گذشته با قبول شکست مقابل تیم ملی آرژانتین در آخرین دیدار جام جهانی 2022 برای دومین بار متوالی از رسیدن به جام قهرمانی بازماند.
این تیم در اولین بازی خود در این رقابت ها به مصاف تیم ملی استرالیا رفت و حالا مهاجم این تیم خاطره جالبی از رویارویی با ستاره های بزرگ حریف را مطرح کرده است.
کامینگز به خبرنگاران گفت:“بعد از بازی با فرانسه، سعی کردم با کیلیان امباپه صحبت کنم. او به من گفت که در رختکن به او ملحق شوم و پیراهن را بگیرم. بنابراین به رختکن رفتم و به تدارکات گفتم.” او پیراهن مرا گرفت و 10 دقیقه بعد او با پیراهن من برگشت و گفت ببخشید، امباپه دوست ندارد پیراهنش را عوض کند.”

وی با تاکید بر نارضایتی خود از این حادثه افزود:من داشتم به رختکن می رفتم که اولیویه ژیرو را دیدم، به سمت او رفتم و به او گفتم که علاقه خاصی به او دارم، من طرفدار او هستم و پرسیدم آیا می توانم پیراهن او را داشته باشم؟ از کنارم گذشت و وانمود کرد که انگلیسی بلد نیست. در حالی که 10 سال است در لیگ برتر انگلیس بازی می کند! “او فقط از من گذشت.”
این مهاجم استرالیایی درباره لیگ آرژانتین گفت: “فکر می کنم دیگر جایی برای بحث وجود ندارد. لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ است. او قهرمان جام جهانی است، افتخاری که کریستیانو رونالدو از آن برخوردار نیست و هرگز نخواهد داشت. شانس دستیابی.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1860117
28 دسامبر 1401 در 2:38 ب.ظ
3.3 هزار |

0نقطه نظر

کامینگ: