شکایت ساپینتو پس از توقف در مسجد سلیمان؛ حریف ما هوا بود/ استقلال پارسال دفاع می کرد اما الان بازی می کند!

ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی 0-0 تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر گفت: عصر بخیر c بازی سختی بود اما مشکل سختی بود. بازی در دمای 40 درجه.” در نیمه اول تا 15 دقیقه اول نتوانستیم موقعیت ایجاد کنیم و حریف تا 30 دقیقه اول خوب کار کرد اما در 15 دقیقه پایانی بازی خوب بازی کردیم و موقعیت ایجاد کردیم. در نیمه دوم شروع خوبی داشتیم و موقعیت هایی خلق کردیم.

وی ادامه داد: پایان خوبی نداشتیم و امیدوارم در این تعداد پیشرفت کنیم. نتیجه دلخواه ما نبود و سه امتیاز بازی را می خواستیم، تیم حریف بازیکنان خوبی داشت و عملکرد خوبی داشت. با وجود اینکه حریف خوبی داشتیم اما دمای مسابقه شرایط سختی را برای ما ایجاد کرد.

وی در پایان گفت: ما بهترین موقعیت ها را داشتیم و حریف را دست کم نگرفتیم اما موقعیت های حریف بیشتر از ما نبود. ما در این بازی بهترین موقعیت ها را داشتیم. جو خوبی در ورزشگاه حاکم بود و بازی خوبی برای تیم ها بود. تبریک می گویم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال سرمربی استقلال اضافه کرد: من هیچ ناهماهنگی ندیدم. من به نظرات بیان شده احترام می گذارم. پارسال استقلال فقط دفاع می کرد و از موقعیت های ساده استفاده می کرد اما استقلال الان بازی می کند و برای رسیدن به کیفیتی که می خواهیم نیاز به زمان داریم. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم اما گلی نزدیم. ما مهاجمان قابل توجهی داریم و موقعیت های زیادی داشتیم. ما در مسیر درستی هستیم و جای پیشرفت داریم و به این موضوع ادامه خواهیم داد.