شکایت شجاعی از پرسپولیس، این باشگاه محکوم شد

* با توجه به شکایت پوریا آریا کیا از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ 14 میلیارد و 500 میلیون ریال بابت مطالبه اولیه و مبلغ 316 میلیون و 100 هزار بابت هزینه های دادرسی از خواهان محکوم شد. همچنین کمیته تعیین وضعیت نیز درخواست ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال را رد کرد.


سرویس خبر شماره: 1921089
26 آوریل 1402 ساعت 11:31
6.3K |

0نقطه نظر

* در پرونده شکایت باشگاه نفت مسجد سلیمان از محمد طیبی، این بازیکن به پرداخت مبلغ 400 میلیون ریال بابت دعوی اولیه و 87 میلیون و 200 هزار ریال بابت فیش حقوقی از باشگاه نفت مسجد سلیمان محکوم شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* کمیته اساسنامه با توجه به شکایت مهرداد حبیبی از باشگاه تراکتورسازی تبریز، ادعای یک میلیارد و 126 میلیون ریالی شاکی را رد کرد.

در آخرین آرای کمیته تعیین وضعیت باشگاه پرسپولیس، علی شجاعی در پرونده شکایت محکوم شد.

شکایت شجاعی از پرسپولیس، این باشگاه محکوم شد

* در پرونده شکایت علی شجاعی از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت 5 میلیارد و 600 میلیون ریال بابت مطالبه اولیه و 122 میلیون و 80 هزار ریال بابت هزینه دادرسی از شاکی محکوم شد. ضمناً کمیته تعیین وضعیت، مطالبه 800 میلیون ریالی شاکی را رد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی شجاعی که از نساجی به پرسپولیس پیوسته با جدایی از قرمزها و بازگشت به نساجی برای دریافت مطالباتش به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرد. و حالا باشگاه پرسپولیس باید مطالبات این بازیکن را بپردازد. آخرین آرای صادره از کمیته قانونی به شرح زیر است:

* در پی شکایت محمد مشایخ از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت 2 میلیارد و 200 میلیون ریال بابت مطالبه اولیه و 47 میلیون و 960 هزار ریال بابت هزینه های حقوقی شاکی محکوم شد. ضمناً کمیته تعیین وضعیت با صدور قرار رد مطالبه یک میلیارد و 200 میلیون ریالی خواهان.