شکست الاهلی بدون کنعان و شجاع


سرویس خبر شماره: 1844521
29 سپتامبر 1401 ساعت 03:02
214 امتیاز خبر

0نقطه نظر

محمدحسین کنعانی زادگان پس از حضور منظم در هر هفت دیدار این فصل لیگ ستارگان قطر و زدن چهار گل در این رقابت ها، به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در بازی با ام صلال غایب بود و شجاع خلیل زاده دیده نشد. برخلاف بازی هفته قبل لیگ، او در اتریش زندگی می کند.

یاران خلیل زاده و کنعانی زادگان که در چهار بازی اخیر خود در لیگ ستارگان قطر پیروز نشده بودند، در بازی جام اورئیدو مقابل ام صلال که تعدادی از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت، نتوانستند نتیجه بگیرند و شکست خوردند.

دو بازیکن ایرانی الاهلی در جریان شکست این تیم مقابل ام صلال حضور نداشتند.

شکست الاهلی بدون کنعان و شجاع

همچنین در دیگر دیدار گروه اول جام اوریدو قطر، تیم فوتبال الوکره در غیاب امید ابراهیمی نتوانست به پیروزی برسد و در صورت شکست مقابل قطر اس.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال الاهلی در یکی از دیدارهای هفته اول فصل 2022-23 جام اورئیدو قطر، شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی ایران در اختیار نداشت. او از ساعت 21:35 دوشنبه شب در ورزشگاه سعود بن عبدالرحمن به مصاف ام صلال رفت.

الاهلی که در اولین دیدار از فصل جدید لیگ ستارگان قطر مقابل اومسلال به برتری یک بر صفر دست یافت، نتوانست برتری خود را در جام اوریدو تکرار کند و در این دیدار با نتیجه 2 بر یک مغلوب خارج از خانه شد.