شکست امیدوار کننده؛ تیم ملی جوانان و صعود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی نوجوانان علیرغم این باخت عملکرد امیدوارکننده ای را مقابل تیم لیگ برتری صنعت نفت به نمایش گذاشت. این اولین شکست تیم ملی جوانان در دیدارهای دوستانه بود و البته تدارک این برنامه از سوی کادر فنی تیم ملی جوانان برای آماده سازی هرچه بهتر تیم برای مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا بود. . .

لازم به ذکر است تیم ملی جوانان برای کسب سهمیه حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت ها و جام جهانی شهریورماه در بیشکک به مصاف تیم های امارات، قرقیزستان و برونئی می رود. دیدارهای مقدماتی جام ملت های آسیا در 10 گروه برگزار می شود و در پایان تیم های اول به همراه 5 تیم برتر دوم به دور نهایی مسابقات راه خواهند یافت. دیدارهای پایانی جام ملت ها و مقدماتی جام جهانی با حضور 16 تیم در تاشکند برگزار می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1835690
6 مرداد 1401 ساعت 17:01 |
12.9 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر

صمد مرفاوی سرمربی تیم ملی نوجوانان که به عنوان سرمربی پایه استقلال شروع کرد، پس از سال ها حضور در لیگ برتر به عنوان سرمربی و مربی، در آغاز دوران مربیگری خود به درآمد جدیدی دست یافته است. و این بار با کسب تجربیات فراوان می تواند عملکرد بهتری داشته باشد. صعود به جام جهانی با تیم ملی جوانان برنامه ای است که او برای این تیم و آینده سرمربیگری خود ترسیم کرده است و بدون شک بازی با تیم های لیگ برتری برنامه خوبی است زیرا به دانش آموزان فشار می آورد.

تیم ملی جوانان به سرپرستی صمد مرفاوی پیش از شرکت در مسابقات مقدماتی جام ملت ها که شهریور ماه در بیشکک برگزار می شود برای شرکت در مسابقات کافا راهی تاجیکستان می شود و بدون شک این بازی های دوستانه نقاط ضعف ملی پوشان را به حداقل می رساند. تیم

تیم ملی نوجوانان روز گذشته در دیداری تدارکاتی مقابل تیم صنعت نفت با یک گل شکست خورد. گلی که حکیم نصاری وارد دروازه تیم ملی جوانان کرد.