شکست تحقیرآمیز لستر؛ راجرز در لبه تیغ

شرایط برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی روی نیمکت این باشگاه اصلا خوب نیست.

شکست تحقیرآمیز لستر؛  راجرز در لبه تیغ


سرویس خبر شماره: 1844210
27 سپتامبر 1401 ساعت 11:30 ق.ظ
283 امتیاز خبر

0نقطه نظر


بازیکنان بین المللی لستر تا دو هفته آینده در اردوی تیم ملی کشورشان حضور خواهند داشت و حالا شاید فرصت خوبی برای مدیران این باشگاه باشد تا احتمال اخراج راجرز و انتخاب سرمربی جدید را بررسی کنند.
راجرز روز گذشته در پاسخ به سوالی در این باره گفت از تصمیم مدیران و مالکان این باشگاه اطلاعی ندارد اما هر تصمیمی که باشد به آن احترام خواهد گذاشت.
قرارداد این مربی با لسترسیتی تا تابستان 2025 ادامه دارد و در مدت حضورش در این باشگاه موفق شد یک قهرمانی جام حذفی و دو مقام پنجمی و صعود به لیگ اروپا را برای این تیم به ارمغان بیاورد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، لسترسیتی روز گذشته در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف چلسی رفت و با نتیجه 6 بر 2 مغلوب این تیم شد.
فشار روی راجرز بیش از هر زمان دیگری در حال افزایش است و به نظر می رسد سران باشگاه در حال بررسی شرایط قطع همکاری با او هستند.
لسترسیتی پس از 7 هفته تنها یک امتیاز کسب کرده و در انتهای جدول قرار گرفته است که این موضوع چندان خوشایند هواداران و سران این باشگاه نیست.
آنها از ابتدای فصل جاری تاکنون 22 گل از حریف دریافت کرده اند تا یکی از بدترین آمارهای تاریخ این باشگاه را در لیگ برتر ثبت کنند. هواداران تاتنهام دیروز به راجرز شعار می دادند “فردا صبح اخراج می شوی” تا نشان دهند که یک بحران جدی روی نیمکت وجود دارد.