شکیرا و پایک هنوز دیوانه هستند؟

شکیرا



سرویس اخبار فوتبال خارجی

البته در حاشیه آن بازی بیسبال، برادر کوچکتر میلان، ساشا، به سراغ پدرش جرارد رفت و دستش را دور گردن او حلقه کرد. به نظر می رسد دو پسرشان رابطه خوبی با پدر و مادرشان دارند.

شکیرا

با این حال، به خاطر میلان 9 ساله و پسر دیگرشان ساشا که 7 ساله است، این زوج به نوعی سعی در حفظ رابطه خود دارند. البته همانطور که انتظار می رفت، رابطه آنها دوستانه نیست و آنها تصمیم گرفتند روی سفید کننده ها دور از هم بنشینند و بازی بیسبال میلان را تماشا کنند. شکیرا یک کت جین و یک کلاه سفید پوشیده بود. پیکه همچنین لباس تیم بیسبال میلان را بر تن داشت و کلاه بیسبال سفید نیز به تن داشت. قبل از آن شکیرا و پیکه چندین بار در حال تماشای بازی میلان دستگیر شده بودند و همیشه دور از هم روی سکوها نشسته بودند.

جرارد نیش میزنه

این زوج مشهور به طور جداگانه به شهر والنسیا اسپانیا رفتند تا پسر 9 ساله خود میلان را تشویق کنند. پیکه 35 ساله و شکیرا 45 ساله در ماه ژوئن پس از 12 سال زندگی مشترک پس از انتشار اخباری مبنی بر خیانت بازیکن بارسلونا در رسانه های اسپانیایی از هم جدا شدند.

شکیرا ستاره پاپ و نامزد سابقش جرارد پیکه که ستاره فوتبال و تیم بارسلونا است در فاصله ای امن و دور از یکدیگر نشسته و بازی بیسبال را از پسرشان تماشا کردند.