شک نکنید امید عالیشاه قهرمان جام قهرمانی می شود/ اردوی تیم ملی در اتریش نقشه های پرسپولیس را زیر و رو کرده است.

بهادر عبدی در پایان می گوید: با تمام این تفاسیر پیش بینی می کنم در پایان لیگ بیست و دوم امید عالیشاه جام قهرمانی را بالای سر ببرد. به نتایج دو هفته اخیر پرسپولیس نگاه نکنید. این تیم از همه لحاظ نسبت به سایر حریفان برتر است و بازیکنان فنی، مدیریتی و با تجربه بهتری دارد. با کنار هم گذاشتن همه این موارد به این نتیجه می رسیم که شانس پرسپولیس برای قهرمانی بسیار بیشتر از سایر رقبا است البته در شرایط عادی.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی یادآور می شود: اگر دقت کنید برخی تیم ها مانند نفت مسجد سلیمان که شروع خوبی در لیگ برتر داشتند، پس از استراحت در مسابقات لیگ برتر با مشکل مواجه شدند و به ترتیب 4 و 5 گل از نساجی مازندران و گوهرسیرجان دریافت کردند. . زمانی بود که همین مسجد نفت سلیمان تهران توانست از استقلال امتیاز بگیرد یا پرسپولیس را در مسجد سلیمان اذیت کند اما بعد از شروع لیگ برتر در دو هفته متوالی 9 گل خورد! این نشان دهنده تاثیر منفی تعطیلی لیگ برتر بر تیم های برنده 6 هفته اول است.

وی با تاکید بر اینکه یحیی گل محمدی قصد دارد با کارلوس کی روش تعامل داشته باشد، گفت: مطمئنم هدف یحیی گل محمدی تعامل با تیم ملی است. او نمی خواهد در آستانه جام جهانی با کی روش و تیم ملی وارد جنگ لفظی شود و خیلی آرام و ساده درباره مسائل صحبت کرد. دلیل اینکه پرسپولیس بیش از دیگران تحت تاثیر تعطیلی لیگ یا صحبت از بهبودی ملی پوشان قرار گرفته است این است که بازیکنان بیشتری در اردوی تیم ملی دارد. ببینید لژیونرها طبق قانون فقط و فقط در فیفا می توانند به اردوی تیم ملی بروند و باشگاه هایشان اجازه خروج زودهنگام از تیمشان را نمی دهند. اگر این شرایط ادامه پیدا کند، پرسپولیس دوباره با خطر مصدومیت مواجه است و امیدوارم با جمع شدن مجدد طرفین، شرایط به گونه ای پیش برود که منافع تیم پرطرفدار پرسپولیس نیز در نظر گرفته شود.

بهادر عبدی می گوید یکی از دلایل ناکامی پرسپولیس در دو دیدار اخیر این تیم، اردوی تیم ملی بوده است. بازیکن چندی پیش پرسپولیسی ضمن طرح این موضوع، ادامه می دهد: تعطیلی لیگ به هر دلیلی به ضرر تیم هایی است که در بالای جدول هستند. پرسپولیس در 6 هفته ابتدایی لیگ با نمایش بازی های منطقی بسیار خوب و زدن کمترین گل به صدر جدول رده بندی رسید. بنابراین تعطیلی لیگ بیش از سایرین به این تیم آسیب زده است.

بهادر عبدی به تساوی اخیر مقابل سپاهان اصفهان نیز اشاره می کند: بازی در اصفهان سخت است. دیدید پرسپولیس فصل قبل مقابل ذوب آهن مشکل داشت و شاید اگر آن حریف را در اصفهان شکست می داد می توانست قهرمان لیگ برتر شود. سپاهان هم جای خودش را دارد و رقابت این تیم با پرسپولیس در سال های اخیر همیشه حساس بوده است. آنقدر حساس که رسانه ها آن را با تقابل رئال مادرید و بارسلونا مقایسه کردند و آن را ال کلاسیکو نامیدند. به نظرم تساوی مقابل سپاهان در اصفهان نمی تواند نتیجه بدی باشد و شاید هواداران بیشتر از همه به خاطر باخت مقابل تراکتور تبریز بودند که در شرایط خاص اتفاق افتاد. پرسپولیس غیرمنتظره شرایط خاصی داشت و این تیم بدون تمرکز کامل وارد زمین شد و خود آقا یحیی هم به این موضوع اعتراف کرد. اگر پرسپولیس در تهران تراکتور را می برد و سپس در اصفهان مقابل سپاهان مساوی می کرد، هیچ کس شکایت نمی کرد اما به هر حال این بازی تحت تاثیر نتیجه بازی با تراکتورسازی تبریز بود.

بهادر عبدی خاطرنشان می کند: بدون شک اولویت همیشه با تیم ملی است. همه ما دوست داریم تیم ملی جام جهانی را بالای سر ببرد و در مقابل انگلیس، ولز و آمریکا بهترین نتایج را کسب کند و حتی به دور دوم راه پیدا کند، اما همه چیز باید در سایه “تعامل” باشد. مصاحبه اخیر یحیی گل محمدی را در نشست خبری دیدم. او حق دارد بگوید با داشتن تعداد زیادی ملی پوش از دست داده است. اگر 5 یا 6 بازیکن اصلی خود را به مدت دو هفته در اختیار نداشته باشید، واقعاً دچار مشکل خواهید شد. به نظر من اردوی تیم ملی اتریش برنامه های پرسپولیس را زیر و رو کرده و حالا صحبت از تصاحب وسط آمده است.

شک نکنید امید عالیشاه قهرمان جام قهرمانی می شود/ اردوی تیم ملی در اتریش نقشه های پرسپولیس را زیر و رو کرده است.